ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

25 Mayıs 2017 Perşembe

Türkiye'de Tüketici olmak

Twitter üzerinden paylaşıldı. Siz de haberdar olun ve haklarınız olduğunu hatırlatmak istedim. Öyle sanıldığı gibi küçücük değil haklarınız. Siz birer Tüketicisiniz. Ne aldığınızı ne yediğinizi ve içtiğinizi vs nekadar iyi biliyorsunuz? Benim size tavsiyem, lütfen fark edin ve haklarınızın kanuni kapsamını dar ve sıkışmış alan içinde bırakmayınız.
Çin Menşeili bir mobil telefon kamerasının işçiliğinden ve üretim hatalı olup-olmadığından nekadar haberdarsınız? Hiç mi? Neyse. Çin Menşeili bir mobil telefon kamerasının aslında kaç MP olduğunu biliyor musunuz? Vs Sizce Türkiye'de denetim var mı?  varsa denetim nasıl yapılıyor ve işliyor?

İşte bu ve birçok sorunun cevabına ulaşmak için yapılması gereken gerçek bir Türkiye Cumhuriyeti olmaktan geçer; siyasi şovlardan ve siyasi etiklerden, siyasal hesaplamalardan da değil.

Hiç yorum yok: