ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

17 Aralık 2019 Salı

Ne değişti AKP?

Katar ile ilişkiler ülkemden çok sizi mutlu etti AKP!

Katar! Bizi nüfusuna geçir ki cebimize para girsin...

SOCAR bir Azerbaycan Doğal Gaz şirketi. Peki ne değişti? AKP'yi mutlu etti. TV reklamında SOCAR aile mutlu Doğal Gaz ile ya! Yahu mutluluk almakta olduğunu ve Gardaşlığın da ticari ilişkilerle yürüdüğünü öğrendim. AKP evet mutlu halk ise yüksek faturaları ödemek ile mükellef yoksa hapis ve faiz söz konusu.

Aslında değişen bir şey yok bu sadece makyaj ve süslü laf ve küçük göstermelik işler. Ne için; İnanmamız için.

Hayat ne garip siyaset bildiğinden ötesi değil hep kendi hakimiyeti için çalışıyor. Kümeler ne kadar çok insan ile doldurulursa ekonomik ve siyasal alanda da ve her şey de iyi yaşar sağlık ve emeklilik günleriniz mutlulukla geçer. ( Sahte Mutlulu için.)

Ne Çin, Rusya, İsrail, Myanmar, Ermenistan, Suriye, ABD, Avrupa, PKK, Daesh/Işid, FETÖ vb. ne de yoksulluk için doğru işler yapıldı mı?

Türkiye'de sahte mutluk yaşamak için; almak olduğunu öğrendim. Oysa Kur'an verin diyor. detaylar Kur'an da. Alan el olmak ( yani; mutsuzluk vermek, duyguları sömürmek, haksızlık yapmak, düşük maaş ödemek, kalitesiz ve engelli hayat sunmak, her şeyi ticarete dönüştürmek, sadaka vermemek, fitre ve zekat vermemek, hep almak; ne olursa olsun almak vb.) vb. gibi.

Torku (Konya ilimizin tarım kooperatifi), Eti Maden (Türkiye Madenciler işletmeleri birliği, Türkiye Tarım Kooperatifleri birliği vb. Sivil Toplum örgütlerinin arksında Türkiye Cumhuriyeti Devleti var. Bu nasıl oldu? AKP hükumeti sayesinde oldu.
Peki satılan ürünler kaliteli ve ucuz mu? Kalitesi fena sayılmaz ama fiyatlandırmaları biraz daha düşük olabilirdi çünkü arkasında çiftçiler, madenciler ve Türkiye Cumhuriyeti Devleti var ve bir de AKP Hükumeti.

Kimse bana uzaktan gazel okumasın!

Eskilerin yanlış öğretilerinin bu güne taşınması hiç doğru değil. Lütfen Aklınızı işletin ve düşünmeden konuşmayın. Bir şey yapmayın. vb.

Türkiye Cumhuriyeti için yazıldı.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben bir hiç kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: