ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

4 Nisan 2022 Pazartesi

Kripto Madenciliği

Bir video izledim YouTube web Sitesinden.

Üniversiteli genç bir kimse elektrikli araba tanıtımı yaparken bir de yabancı bir ülkeden  web sitesinin linkini paylaşıyor ve video içerisinde kripto (sanal para) veren bir sistemi tanıtımını yapıyordu.

İddiaya göre, yürürken kripto para kazanmak.
Yani bilgi içerik olarak fazla değilse bile süslü.

Anladığım şey ise; kimse beleşe para vermez!.. 

Düşünceme göre;
İnsanların cep telefonu İnternete bağlı kalarak gerekli izinler verildikten sonra mobil uygulama çalışıyor. Bu da mobil cihazların kripto madenciliği olarak kullanılması olduğunu anlıyorum. Doğru mu anladım, bilmiyorum.

Google play markette bedava internet ve para kazanma vaad edenlerin mobil uygulamaları var. 

Soru: onlar neden vaad te bulunuyorlar?

En gerçek vaad Allah'ındır.

Düşünün ve sorgulayın, araştırın.

Son olarak; bu kazanma vaatleri Helal mi?

Yasal, güvenli ve helal kazanç daha hayırlıdır. 

Bu yazım sizi aydınlatmıştır, belki.

Ben mi biliyorum? Ben ne biliyorum ki!

Her şeyi en iyi Yüce Allah daha iyi bilir. 

Kısa not: bugün birkaç saat evvel bilgi sahibi olduktan sonra hemen İnternete kavuştum 
Ki size bilgi vermek için. 

Ben reklam işleri ve para kazanmak için çalışmıyorum. Ben farklı bir insanım.


Hiç yorum yok: