ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

12 Ocak 2019 Cumartesi

Linux ve Windows, Android

Linux ve Windows bu iki platform beni pinpon topu yaptı. Android de katıldı ama ben yine pinpon topu gibi orada, şurada, burada oluyordum.

Yıllar su gibi aktı ama pinpon topu olmakdan başka bir şey yoktu.

Diyeceğim şu: Param olduğunda Apple bilgisiyar ve Mobil cihazlarından istediğimi almak. Çözüm olur mu? Hiç olmazsa farklı bir platform da sörf yapmanın mutluluğunu belki yaşayabilmek. Zaten App Store Market içerisinde ücretli ve ücretsiz birçok uygulma/yazılım var. Hem de Adobe Premier, Final Cut vb. bir çok Video Editör üretici şirket olduğu gibi dünya devi birçok yazılım şirketi var Apple için yeni yazılımlarını pazara sunuyorlar.

Özgür Yazılım; fakirin elinden en iyi tutan bir el. Düşeni elinden tutup kaldıran bir el Özgür Yazılım.

Kendi ülkem Türkiye Pardus Linux patronuna hizmeti sonlandırırsa belki şans vardır!
Patron: en büyüğü Cumhurbaşkanı Syn, R. T. Erdoğan.

Oyun oynamak için: Yeni ve güncel Windows bir bilgisiyar şart. Piyasa da 10. 000 TL. Ve üzerinde bir paraya  çok çeşitli seçenekler var. Daha az ödeyerek oyun zevkiniz devam edecektir.

Ben oyun için: Yeni ve güncel Sony Playstation tercih ederim.

Bir Apple bilgisiyar bir de Sony Playstation oldu mu benim için yeterlidir. 

Eski teknolojilerle her şeyden uzaksın. Zaten İnternet pahallığı devam ediyor hız ise; hız değil.  Türk Telekom Çok kazanıyor ama ben bir şey anlayamadım. Heralde Kamu ve Kurumlar Yöneticileri Cumhurbaşkanı Syn, Erdoğan'a çay servisi yapmak ile meşguller. Sorunları doğru çözmeleri beklenemez.

Siyaset ve Siyasetçiler ülkemizi ve dünyamızı terk etsinler!

Siyaset ve siyasetçiler ülkemizi ve devletimizi özgür bıraksın!..

Türkiye Cumhuriyeti ve Devleti özgür olmalıdır.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
En iyi bilir Yüce Allah.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.

Bu yazı ve benimle ilgili her şey: Yalan ve yanlış olabilir. Çeşitli hatalar içerebilir. Eksik bir yazı olabilir. Doğru olmayabilir.

Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç!
Vb. Vs. Özür dilerim.

Not: Türkiye Cumhuriyetinde doğmuş olarak hayatımın küçük bir kısmını birkez daha anlattım. Yaşanılan ülkenin güzelliği tabiat ve insanların sunduklarına bağlıdır. Bizler insanız hatasız ve kusursuz değiliz.

  Şunu da belirteyim:
Google ve Windows, Android, Linux ve Özgür Yazılım olmasaydı ne yapardım bilmiyorum.
Teşekkürler herkese.

Türkiye Cumhuriyetinde yaşayan fakir bir vatandaşın
deneyimlediği teknoloji ve yazılım vb. içine aldığı kendi hayatından küçük bir anlatı sunumu.

Hiç yorum yok: