ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

7 Ocak 2019 Pazartesi

Vazgeçmenin erdemi

Güzel bir Sevgiden,
Güzel bir Sevgiliden,
Güzel bir Sözden,
Güzel bir Tekliften,
Aşk dolu Evliliğe açılan Kalpten,

Güzel bir Aşktan,
Güzel bir Hayattan,
Güzel olan her şeyden
Paradan ve Senden Vazgeçtim.

Bu Sahte dünyanın deryasında kaybolup ıssızlığın yani herkesin içindesin ama bir ıssız veya herkesin içindesin ama ne varsın ne de yoksun bir bakıma Robinson Cruse oynamaklı gibi. Yoksun işte!

Ağladığımda ıslanan kaldırım taşlarına sor ki anlatsın bir tutam zencefil ve baldan yapılan içeceği... de ki;
Hayat Beni kabul etmesen de ve  ey, Sevgili sen beni sevmesen de veya her neyse bu suskunluğun, gizemliliğin
Bir çare değilse seni seven bir kalbe. mutluluk seninle olsun.
Ben vazgeçtim tüm her şeyden ve seninle mutlu bir hayattan...

Sevmek vazgeçmektir, Rabbimden ayrı olmayarak...

Bu da bir nasihat olsun onlara;

Yaşam elbette ki sonlanacak ve bu sahte dünyanın güçlüleri korku içinde çaresiz kalacak haram ve yalan çamurunu su bile temizleyemicektir.

Ne Atatürkçülük, Solculuk, Osmanlıcılık, Emperyalistcilik, Kapitalizimcilik, Dincilik, Türkçülük, Kürtçülük ne de yalancı olmak ile Cennet garanti olmayacaktır. Anlaşılıyor mu?

Dikkat! haram ve sömürü, zina, faiz, kumar, yalan, batıl, vb. İşte bunlar sevimsizdir. Farklar vardır ama sevimli değildirler.
Bu şu demek; Cennet ve Cehennem boşuna değildir.

Sahte dünyaya ve şeytana, sömürüye vb. köle olmayın!

Kur'ansız İslam olur mu?

Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyi en iyi bilendir Yüce Allah. Ben hiçbir şey bilmiyorum.

Kendimden bahsederken nasihat ekleyerek sonlandırdım bu her cümleyi.

Bu yazı ve benimle ilgili her şey: Yalan, yanlış ve çeşitli hatalar içerebilir.
Eksik ola bilir. Doğru olmaya bilir. Ben hiçbir kimseyim. Ben bir hiç! Vb. Vs.
Özür dilerim.

Fotoğraf: orijinal olarak yayınlandı.
Heykel: Cengiz AYTMATOV isimli Kırgız Türk Yazardır.

Hiç yorum yok: