ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

21 Mayıs 2019 Salı

Yalansın Dünya

Bu Yaşadığımız dünya yalanlar ile insanı kendine çeker... Şeytanın da isteği...

Bu Mübarek ay ve gün içerisinde oruçluyken kısa bir bilgi vermek istedim.
Belki hiçbiriniz benim varlığımdan bile haberiniz olmaya bilir. Yazılarımı okumamış olabilirsiniz. Sosyal Mecrada ziyaretçim ya oldunuz ya da hiç olmadınız. Belki bir gün ziyaret ederseniz farklılığı fark edebilir misiniz? Neyse.  Önemli veya önemsiz. Ben yine de kısa bir bilgi vermek istedim.
........

İstanbul 2019 Yerel Yönetim seçiminin tekrarlanmasına ilişkin ve genel bir bilgi vereyim. Kısa Kısa.

Biliyorsunuz, 23 Haziran İstanbul İlimizin yerel yöneticisini seçmek için sandık başında olacağız. Elbette ki bazı kimseler çeşitli gerekçeler ile sandık bile göremeyecek. Her neyse. 23 Haziran 2019 günü alınan Y.S.K. kararı doğrultusunda kişisel olarak benim için ne ifade ettiğini kısaca değineyim.

Seçimin tekrarlanması bende eksik bir memnuniyet duyurmuştur.
A-Z'ye her yaptığım değerlendirme neticesinde karar eksik de olsa memnuniyet vericidir. Örneğin, A desen, C üzülecek vb. Seçimin tekrarı elbetteki doğru ama eksik bir karar olmuş. 
............

Kardeşlerim! Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşları! Ben belki Müslüman ve oruçlu bir kimseyim. Eğer Allah Kabul ederse; hem Müslümanım hem de tuttuğum oruç kabul edilmektedir. Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur. İnsanları Tanrılaştırmayın. İnsanları Allah'ı unutturacak kadar ve kibir ile insanlar birbirlerini övmemelidir. Övgüye en layık olan sadece Yüce Allah.

Bu dünya hayatının kimisine göre aşkı ve değişmez süsü SİYASET!
SİYASET; MENFAAT VE ÇIKAR ÜZERİNE.  İNSANI ALDATAN BİR EĞLENCELİ SAHTELİĞE BEZENEN BİR AŞK MASALI.

Yalan ile insan hep aldanıyor.. Haram da cazibeli...

Yalan dünya çok etkileyici!.. Takiyye ve Yalancı sözler çok etkin. Kendini Maskeli Süvari sanan kişiler. Maske ile size gülümser.

Karar yine halkın olmalı ama yine de eğer yazılarımı okuma şansınız olursa bir düşünün. Çoğunluk veya halk toplulukları T.C.B.M.Meclisine her seçimde istediğini, kararını vermiştir. Ama yine de kararınız vardır ve değerlendirme yapmanızı istirham ederim.

benim kararım: OY VERMEMEK. (eğer sandıkta değişmezse). Karar sizin.

elbette ki hatalarımız ve günahlarımız olabilir. Allah affetsin bizleri. Amin. İnşallah.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiçim.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: