ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

3 Haziran 2019 Pazartesi

Nasihat ile bir hayat kurulur

Bayram arefesinde Müslümanlar hazırlık yapar.. Malum, alışveriş vb.
Herkes için bayram hayırlı ve mübarek olsun. Bu bayram Şeker, Ramazan bayramı olarak bilinse de Diyanet Kurumunun açıkladığına göre aslı Fıtır Bayramı. Detay İnternette.

''Bu dünya, Kimseye Kalmaz'' demiş, Osmanlı Padişahı.

Yalan dünya için ne çok canlar yandı... Kimi evinden, kimisi de işinden oldu.
Binalar yıkık, dökük, harabe oldu. Kalpler kırıldı. Nice sevgiler ateşe kurban edildi... Yalan çok tatlıydı... Kananı da çoktu!

Kimi insanlar hiç tanımadığı insanlara arkadaş oldu.. Öyle tatlı dilliydiler ki acısını bile hissetmiyorsun. Anaların Kız evlatlarını yoldan çıkarmak için ne çok yalanlar söylediler.. Annesinin gül kokulu kız evladı fark edemedi. Sokuldukça sokuldular gecenin ve gündüzün yalnızlığında... Şeytani! Fark edemedi inanmıştı bir kere.

İnsanlara tuzak kuran Avcılar Şeytani elbise ile yalanı sevimli gösterdiler ve pazarladılar.

Halbuki, DÜŞMANA KARŞI BİRLİK OLUP TUZAKLARINI BOZMALIYDIK. iNSANLARDAN KİMİSİ ŞEYTANLA ARKADAŞMIŞ BİLEMEDİK.

Kimisi de uyanıklık ve kurnazlık yaparak ne çok sıkıntı verdiler hiç tanımadıkları veya tanıdıkları insanlara..

Halbuki, EVET DÜŞMANA KARŞI UYANIK OLMALIYDIK VE ENGELLİ İNSANLARIN, TOPLUMUN HAYATLARINI KOLAYLAŞTIRACAK İCATLAR YAPMALIYDIK. Tabiat için de.
Oysa Şeytani zeka bize hükmetti! Yoldan çıkmış bir taşıt gibi savrulduk. Tepetaklak.. Yaşayan bir ÖLÜ olduk artık. Farkında mıyız?

Kimi insanlar bizlere benziyor ama sadece benzerlik. Bayrak ve tatlı sözler ile aldatıyorlar. Çünkü PARA ve lüks yaşam çok tatlı. İhtiyaçları da var. Bilerek veya Bilmeyerek Şeytanın emrindeler.

DOĞRULAR DOĞRU DÜZGÜN YAPILSAYDI EĞER TÜRKİYE CUMHURİYETİ YÜKSELİŞTE İDİ. HALK VE TABİAT İLE.

İnsanlar bankalara muhtaç hale getirildi. Birçok insan borçlu. Ve maalesef bu yanlış devam ettiriliyor. Gerçek sorumlular; Siyaset ve Siyasetçi, Patronlar, Zenginler.

İNSAN İNSANA KADER SUNMAMALIYDI. MAALESEF BU DA OLDU.

HAYAT ACI VE TATLI YANLARI İLE VAR OLSA DA DOĞRULAR DOĞRU DÜZGÜN YAPILIRSA YOKSULLUK MU OLUR?

BEN, ALLAH'A SIĞINDIM VE İNANDIM, GÜVENDİM.

BEN, SİYASETE VE SİYASETÇİLERİN NE AŞKIYIM NE DE KÖLESİYİM.

BEN, TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞIYIM.

Tatlı sözlere kanmak mı doğru veya kanmamak mı? Veya nedir doğru?


Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu en iyi hakkıyla tek bilen Yüce Allah.
Ben hiçbir şey bilmiyorum. Bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir Hiçim.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: