ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

15 Kasım 2021 Pazartesi

Bip messenger

Uzun zamandır Whatsapp messenger kullandım. Ülkemizde hükümetin estirdiği milliyetçi havanın akımı beni de sürüklemişti. Ve Bip messenger iletişim kullanmaya başladım. Bip messenger yerli ve milli idi. Öyle biliyoruz. Turkcell ürettirmiş olsa bile Bip messenger yerli ve milli bir üretim.

Bugün itibariyle Bip messenger üyeliğimi sonlandırdım. Neden?

ücretsiz değilmiş. Oysa Operatörüm Türk Telekom ve ücretsiz sanıyordum Bip araması ve mesaj. Bip araması ve mesaj gönderimi yaptığımda Bip ile arama ve mesaj Ücretsiz olmadığını anlamış oldum. Daha önce ücretsiz idi. Coronavirüs pandemisi ülkemizde ilkleri getirmişti o da Bip ile iletişim ücretsiz olmasıydı. Toplu Ulaşım dünden beri yine ücretli.

Artık ben tekrar Whatsapp kullanıcısı oldum. 

Yerli ve Milli olarak pazarlanan herşeyin ücretsiz olmadığını anladım. Halbuki Yerli ve Milli her şey halkın parası ile olmaktadır. Halk için ücretsiz değilse Yerli ve Milli her şey ben de yokum! İstisna: Linux tabanlı Pardus işletim sistemi ücretsiz bilgisiyara indirilebilir ve kullanılabilir. Sadece bilgisiyar için var Pardus.

Bilgi notu: Yerli ve Milli bir pazarlama taktiği Hükümet tarafından. Yerli ve Milli ürünler hakkında çok iyi bilgi sahibi olun ama aldanmayınız!




Hiç yorum yok: