ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

11 Kasım 2021 Perşembe

Flash TV

Flash TV için yazıyorum.

Ülkemizin en ilginç yayınları olan müzikli bir TV kanalıydı. İflas gerekçesi sanıyorum yayın hayatına son vermişti. 

Yakın bir zamanda yeniden başlayan yayın hayatına Flash TV. Yeni yayınları başlamış Flash TV'nin ve dün bir kaç yayınına rast geldim Flash TV'nin.

Medyadan haberleri yapılınca meramımı gidermiş ve anlamaya başlamıştım. Dün evde hastalığımdan dolayı istirahat ediyorken Flash TV'nin bir kaç yayınına göz atabildim.
Tam da anladığım gibiydi Flash TV.

Peki ben ne anladım?

Cevap:

Reyting uğruna kanal izleyici kitlesini artırarak yükselmek.. ama bu yükselmek değil de denizin dibini boylamaktır. 

Dünya para saçılmış ünlü kişilere... ne olmuş?
ortaya traji komik bir düşüş... ne acıdır ki!..

o paralar reyting için saçılacağına fakirler sevindirilseydi sevap işlerlerdi.

Kalite olmadığı gibi Kanalın yayın hayatı uzun soluklu olmayacaktır.

O paralar ile doğru yatırım yapılsa idi reyting için yükseklerden düşüş olmayacaktır... 

Flash TV için şunu ifade edeyim;
Para suyunu çekmeden ve henüz vakit varken doğru bir şeyler yapınız. Böyle devam edecekse hiç devam etmesin, derim.

Not: Hükümet için bir eleştiri getirmedim. Size bıraktm her şeyi. Allah biliyor. Size tavsiyem a, b ve c insanı olmayınız ki, sorgulayın, değerlendirme yapınız. Araştırma da yapın.

Tayyip bey ve Devletini Kınamış bir şahsiyetim. Yani her şey çok mu doğru?
Bu cevabı hep ben değil siz de ilgilenin.
TürkiyeCumhuriyeti benim değil bizim, hepimizin ülkesidir.

Önemli ! 
bu yazı: yalan, yanlış, eksik ve hata içerebilir.
Çok da doğru bir yazı olmayabilir.




Hiç yorum yok: