ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

29 Aralık 2018 Cumartesi

Garip hayat

Yılbaşında karla sevinenler
Kaşmir palto ile ısınanlar
Yılbaşında bir kaç sentle sevinenler

Güneşin eksik olmadığı topraklarda
Plaj kumları üzerinde güneşlenenler
Kumlar üzerinde hayatı bir parçacık da olsa yok sayanlar
Neşeleriyle kumsalda oynayan insanlarda

Ve yoksulun katık ekmeğinde ki yılbaşı bayram

Ve Tevfik Fikret hocam bize el sallasa bayram olmaz mıydı?
Hem de ne bayram!

Abidin Dino resimleriyle gülümsediğinde hayat bayram değil mi?
Ya hani Ismayıl Baltacıoğlu hocam "çocuklar" değinde sevinç kaplar yüreğimizde

Kasım Küfrevi ve Ahmet hamdi Tanpınarın sohbetlerinde zaman ne güzel akıp giderken
Daha nice  birçok büyük insanlar olmadan bir yeni yılı daha kutlayacağız.

Tüm büyük insanlara selam olsun. Sizlersiz zaman akıp geçerken yeni yılın ilk gününe son 3 gün kalmışken büyük insanlara selam olsun.

Allah tüm değerli merhum büyüklerimize Rahmet ve Merhamet eylesin. Amin. İnşallah

Not: Büyüklerimizi size hatırlatmak istedim.
Sizler de hatırlayın büyüklerinizi, şehitleri, .... hatırlayın.
Fakirleri ve tabiatı da unutmayın.

Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyi Yüce Allah daha iyi bilir. Ben hiçbir kimseyim. Ben hiçbir şey bilmiyorum.

Bu yazı ve benimle ilgili her şey: yalan, yanlış ve çeşitli hatalar içerebilir. Eksik olabilir. Doğru olmaya bilir. Ben harika ve doğru bir insan olmaya bilirim. Ben bir hiç!
Vb. Vs. Özür dilerim.

Yeni yılınız hayırlı, bereketli, mübarek ve huzurlu olsun herkes için. Borçluları Allah sevindirsin. İnşallah.

Hiç yorum yok: