ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

30 Aralık 2018 Pazar

Yeni Yıl Mesajı

Allah herkese hayırlı ve mübarek, bereketli ve huzurlu günler ikram etsin. Amin. İnşallah.

Beni soracak olursanız: Yeni Yılda Yerel Seçimlerde Oy vermeyeceğim.

Zaman akıp geçerken ömür yavaş yavaş sona doğru yaklaşırken benden herkese Merhaba!

Siyasetsiz ve siyasetçisiz, siyasi çobanların ve yalanın, sömürünün, adaletsizliklerin ve haksızlıkların, saygısızlığın vb. yoksulluğun da 
olmadığı hayırlı ve mübarek, bereketli ve huzurlu, adil vb. günlerin ve ayların, yılların vb. olduğu o hayırlı ve güzel günler inşallah hem Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarına hem de Dünya halkı ve vatandaşlarının tümüne nasip olur İnşallah. Dileğimizle Mutluluk dolu günleri diliyoruz Yüce Allah'tan.

Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyi Yüce Allah daha iyi bilir. Ben hiçbir şey bilmiyorum.

Bu yazı ve benimle ilgili her şey: yalan ve yanlış olabilir. Çeşitli hatalar içerebilir. Eksik olabilir. Doğru olmaya bilir.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç!
Vb. Vs. Özür dilerim. Benim Rabbim ve İlahım, Tanrım sadece Yüce Allah.

Hiç yorum yok: