ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

11 Temmuz 2019 Perşembe

bir çığlık!

Geçmişten günümüze çizgiler hiç değişmiyor aslında. Sadece günümüze uygun modernize ediliyor. Ana hatlar zaten yıllar önce belirlenmiş. Belirlenen standartlara uygun yeni insan figürüne uyarlanan cinsel cazibe ve seksi kadın rolüne uygun elbiseler hazırlanmakta. Amerikan rüyasında seksi kadın figürü ön-planda. Çünkü bu seksi kadın figürüne uygun kişi müzik listelerinin en üst sıralamalarında. Bu kadının ekonomik gücü ve müzikal hayatına seksi kadın imajına bürünme isteğinin altında ki ticari dürtüler yatmakta. Ticari dürtüleri uyandıranlar kadınları seksi figür yaparak bu işten büyük yeşil dolarlar kazanmaktalar. Kadının o mükemmel güzelliğini paraya dönüştürenler kadını paranın, ticaretin taşrası yaparak aşağılayarak kendi malı yapmaktadırlar.

O harika güzel kadın ölüyor (öldürülüyor) ve onun parasıyla zengin olan züppeler kadını seks tanrıçası olarak diriltiyorlar. O züppeler Tanrı rolüne bürünmüş sahtekarlar! büyük yeşil dolarlar ile lüks bir hayat sürmekteler.
Kimiside bilmeyerek bu pis işe girişti.

Türkiye Cumhuriyetinde Moda kimi insanlar için para tuzağı.
Her sene her sezon aynı giysiler gören insanlar. Her sene farklı da olsa otomobiller sonuçta hepsi aynı. sadece birazcık görsel makyaj ve iç tasarım.
En güzel araçlar; festivaller için hazırlanmış ve giydirilmiş süslü araçlar.

Moda bir elbiseden fazlasıdır...
Modayı bir elbise olarak düşünmeyin. İçerisinde: Otomobiller, Evler, Mobilyalar,
İç ve dış yapı malzemeleri v.b. gibi. Moda sadece elbise ve ayakkabı değildir.


Bu kısacık yazımı sonlandırıyorum.


Not: Siyasetin dışında bir yazı olsa da benim fikrim ve düşüncelerim siyasete olan bakışım da bir değişiklik yok. birçok yazım var, okuyun.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Yüce Allah her şeyi çok iyi bilir.
Ben bilen bir insan kesinlikle değilim. Hiçbir şey de bilmiyorum.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir  hiçim.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.




  

Hiç yorum yok: