ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

15 Temmuz 2019 Pazartesi

Kınama

TASMALI VE APTAL, KATİL OLAN PKK VE ONUN SİYASİ KANADI OLAN H.D.P. SİYASİ PARTİSİNİ ESEFLE KINIYORUM. (Esefle kınamak; Rahmetli olmuş Merhum Syn, Bülent ECEVİT'in bir kınaması idi geçmişte. Syn, B. ECEVİT D.S.P. siyasi partisinin eski genel başkanı ve Türkiye Cumhuriyetinin Başbakanı.)

İnternet üzerinden okuduğum haber üzerine Tunceli Belediyesi Başkanı Syn, F. MAÇOĞLU KATİL PKK'YI KINAYAMAMIŞ. NEYSE BEN KENDİ YERİME VE DİĞERLERİNİN YERİNE KINAMIŞ OLDUM.

Tunceli Belediye Başkanı Syn, MAÇOĞLU DİYOR Kİ HABERDE PATLAMA DA ÖLEN ÇOCUKLARI ANMIŞ. YAHU!

ALEVİLER VE KÜRTLER, SOLCULAR, KOMÜNİSTLER VE TÜM HER Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları eğer Kınamazsak; PKK VE FETÖ, DHKP-C, ADNAN OKTAR VB. KİMİSİ SUÇ  KİMİSİDE TASMALI APTAL KATİL ÖRGÜTLERİ ONLARIN KÖLESİ OLURUZ. BU BÖYLE BİLİNE.

C.H.P. DE ARTIK SUSMA! KOMÜNİSTLER; ORAK ÇEKİCİN İDEOLOJİSİ DEĞİL, AY YILDIZIN KARDEŞİ VE BARIŞI OLALIM.

Alevi bir ailenin masum yavrularını katleden PKK BİZDEN DEĞİLDİR.
Kürt, Alevi ve Müslüman ayırmadan katleden PKK HİÇ DE MASUM İYİ BİR ÖRGÜT DEĞİLDİR.

PKK; TASMALI DOLAŞTIRILAN VE APTAL, KATİL BİR ÖRGÜTTÜR. Kürdistan politika masalıdır ve bu masal ile insanları hayal dünyasında tutulmaktadır.

PKK VE H.D.P.' e sesiz kalmayın! KINAYIN! İLİŞKİLERİNİZİ SONLANDIRIN.

Allah Rahmet eylesin o güzel yavrucaklara. Amin. İnşallah. Allah sabır versin aileye. Amin. İnşallah.

Türkiye Cumhuriyeti ne Alevilere ne de Kürtlere, Ermenilere, Ateistlere, ve tüm her kese asla düşman değildir ve biz Türkiye Cumhuriyeti olarak BARIŞIZ.

BİZ BİR OLMAZSAK EĞER; PKK VE DHKP-C, ADNAN OKTAR, FETÖ v.b. gibi örgütler ÜLKEMİZ TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ VE BİZLERİ YOK EDER VE SAĞ KALANLARIMIZ ONLARIN KÖLESİ OLUR. BU ŞU DEMEK; KUŞ KAFESE KAPATILIRSA ÖZGÜRLÜĞÜ ELİNDEN ALINIR VE ARTIK ÖZGÜRCE UÇAMAZ DEMEK. Hayvanları kafese kapatıp iyi bir şey mi yapıyoruz sanki!..

Kim olursak olalım neye inanırsak inanalım BAYRAĞIMIZ VE TOPRAĞIMIZ, YUVAMIZ, TÜRKİYE CUMHURİYETİ OLSUN. AY YILDIZ BAYRAĞIMIZ OLSUN.

Özgürlük; PKK v.b. örgütlere ve zalime boyun eğmek değildir.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum. Gerçekten de bilmiyorum.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiçim.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: