ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

15 Mart 2022 Salı

Sokak Satıcısı Olmak

Bu görsel temsilidir. www.pngwing.com ve Photoroom mobil uygulamanın katkılarıyla hazırlanmıştır.


Ben birkaç aydır sokak satıcısıyım.

Çünkü destek yok!.. var ama ben almadım.

Zabıta tarafından kovalanan veya malına el konulan olmamak ve Devlete vergi ödemek için AKP'li ilçe belediyelerinden İ.B.B. belediyesine varıncaya kadar hepsinden izin almak için müraacatlarım oldu ama yine red edildim. Muamele de cabası.

Çünkü arkasız ve parasız gittim belediyelere. 
Sade vatandaş olmanın mutsuzluğunu yaşadım. Yaşatılan da cabası.

Peki ben ne öğrendim?
Cevap: Kabahatlar kanuna göre suçlu olduğumu ve yasak uygulamalarının, kurallarının en aykırısı olduğumu öğrendim.

Ve ben en büyük darbeyi İnsanın dışlandığını öğrenmiş bulunmaktayım.

Açıklayım;

Hayata baktığınız da göreceksiniz bazı insanların gıda ve gıda dışı sokakta, caddede, trustik ve önemli konumlarda satış yaptığını.

Bu insanlar: kimi izinli kimi de para ödemiş ve diğer siyasi bir güçle gelmiş. 
Ve düşünün; Büyük Ada da Vapur iskelesinde Türgev vakfının nasıl geldiğini. Siyasi güç AKP'nin olduğundan dolayıdır.

Çünkü Erdoğan efendi bütün kanunları çiğneyerek bazı dernek ve vakıf, kişilere ayrıcalık tanımıştır vb. Olarak anlayabiliriz.

Ben Allah'a inandım o tanrılara değildir.

Tüm sokak satıcıları ekmeğini kazanıyorlar ve ben onları eleştirmem.
Siz de bilirsiniz arkanız veya torpiliniz varsa işiniz oluyor.

Neden anlattım?

Eğer akıl vicdanını tanrılara teslim etmemiş hukukçular varsa bu çarpıklığı ve düzene, saçmalıklara çomak sokması elzemdir. Ve doğrudur.

Çünkü bu dışlama ve suçlama kanun olarak, uygulamalarda, kurallar da maalesef var ve siyasi iktidarın ve belediyelerin geçmişten gelen bu insanlık dışı adalet ve hak-hukuk içermeyen sürdürdükleri  bu yanlışa dur demek elzemdir.

Bir bilgi: Helal ekmek kazanmak isteyen her şeye karşı duyarlı, adil ve temiz olmalıdır. Temizlik insanın da temiz olması gerektiği gibi satılan ürünlerin de temiz olması gerekir ve de helal iş ve ürün çok önemlidir. Bu da benden olsun. Çünkü kolay olduğu halde pek dikkat edilmiyor ülkemizde helal sadece kelimeden ibaret değildir.

Putin de yanlış yaptı ama Erdoğan da yanlış yaptı. Erdoğan'nın yerleşirdiği elemanları da yanlış yapmıştır. 

Günümüzün CHP'si de yanlış yapmıştır.

Bugün de ifade edeyim ki; En son Lider sadece Mustafa Kemal Atatürk'tür. Diğerleri "hava civa". bom boşturlar. Merhumlardan iyiler vardı ve bunlardan birisi Saygıdeğer Bülent Ecevit ve Merhume Eşi Rahşan Ecevit hanımefendi. Turgut Özal da iyi dir. 
Size göre başka kişiler değerlidir.

Bu yazı sadece beni bağlar. Sayın Erdoğan'a açık ve net ifade edişim ve tüm Erbakancılara, dincilere;
Sizin dininiz sizindir. Benim dinim banadır.

Erdoğan'a şunu da ifade edeyim;
O 15 Temmuz Fetö darbe girişiminde yoktum, o sokaklarda. Ben ne Fetöcü oldum ne de sana tapan olmadım ey Erdoğan !

Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur.

Not: size yazdığım her şeyi ispatlayamıyabilirim. 
Haklı veya haksız isem en iyi Allah bilir.

Son not: 

Gerçek hukukçular doğruları yapacak ki halk ve insan mutlu olsun. Biz de insanız.








Hiç yorum yok: