ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

9 Ağustos 2018 Perşembe

Küresel Felaket

Doğal afetler dünyanın farklı şehirlerinde olabilmektedir. Uzmanlara göre 'küresel ısınma' olduğunu söylerler. Ben bile hasta oldum ve bunu Yeryüzünün aşırı ısınmasına bağlıyorum ama tahmini. Küresel ısınma hem insanlara hemde tabiata olumsuz etkileri var ve bu çok büyük bir çözülemeyen problem. Belki de insanoğlunun hırsları ve doyumsuz arzuları sonucu denilebilir mi? Bilmiyorum ama insan olarak haramı ve hataları, hırs, dünya aşkını, yalanı vb terk etmeliyiz belki de. Adalet ve Merhamet, haklar vb çöp kutusunda atık olarak tutulmamalıdır.

Allah'a hamdolsun. Elhamdülillah!
Yüce Allah her şeyi tam ve eksiksiz bilir. Allah Gizli ve açık her şeyi bilir!.. Ben bilen bir insan değilim.  Bu yazı ve bu blog içerisinde ki herşey dahil:
Yalan ve yanlış, çeşitli hatalar da içerebilir. Eksik bilgi de içerebilir. Özür dilerim.

Bu yazıyı yazan ve yayımlayan:
Mr. Murat YAZGI

İstanbul, Türkiye Cumhuriyeti

Hiç yorum yok: