ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

13 Ağustos 2018 Pazartesi

Yoksul

Olmuyor
Yüzüm gülmüyor
Kalbim ağlıyor
Baharım hiç olmuyor 

Ne çok ağladım
Gündüzleri saklandım
Gecenin karanlığında gizlendim 
Kalbinden gizlendim
Ne hayatlardan kaçtım

Sana aşık olmuştum utandım 
Yoksulluğumdan utandım 
Prensese yakışmazdım
Hep gündüzleri saklandım 
Geceleri gizlendim gölgenden 
Aynalara gizlenen yüzünden
 bakamazdım 
Aynalara bakamazdım 
Güzel yüzüne bakamazdım
 Hep gizlendim ve saklandım senden çünkü utandım
Yoksuldum

Çünkü bilirdim çevreyi ve aileni
 Tahminimde yanılmazdım burası Türkiye
Paran varsa kralsın ama yoksulsan boş ver arkadaş bize sevmek yakışmaz, yakıştırılmaz 
Biz kimiz ki bir garip yoksuluz işte!


Yazan: Mr. Murat YAZGI
13 Ağustos 2018
saat: 20.28
İstanbul, Türkiye Cumhuriyeti


Allah'a hamdolsun. Elhamdülillah!
Her şeyi Yüce Allah daha iyi bilir.
 Ben bilen bir insan değilim. 
Burada bir gerçeği anlatmak var şiir dilinden yararlanarak.
 Bu bir deneme sayılabilir.
 Türkiye Gerçeklerini inkar etmek kime ne fayda! 
neler oldu bu ülke de.. 
Ne kadar gereksiz acılar çekildi ya çektirenler! 
oysa istisna vardır belki.
Neyse.
 Toplum olarak hatalarımız vardır kabul edip güneşi küstüren olmanın ayı mutsuz etmenin de faydası yoktur.
 İslam'ı batıldan ve yalandan arındırmak gerekir ki toplum aydınlansın.
Bu şiir de denemesi de sayılabilir. Ve bu şiir ve her şey:
Yalan ve yanlış hatalar içerebilir. Çeşitli hatalar içerebilir. Eksiklikler olabilir.
Doğru ve harika bir şey dahil olmaya bilir. Özür dilerim.

Hiç yorum yok: