ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

24 Eylül 2018 Pazartesi

Adaletin Gözyaşları

Merhum İsmail Devrim intihar ederek yaşamına son verdi. Ve bu intihar haberini kamuoyu ile paylaşan Gazeteci Ergün Demir emniyet yetkilileri tarafından gözaltına alınıyor. Halk evleri isimli bir kaç üye intihar haberi ile ilişkili bir protesto gerçekleştiriyor ve gözaltına alınıyor emniyet yetkilileri tarafından. Kocaeli il Valiliği tarafından gazetelere yansıyan haber üzerine soruşturma devamında talihsiz bir açıklama yapıyor. Olay daha çok yeni ve sıcak bir açıklama yaparak intihar olayını psikolojik soruna bağlanması beni dahil üzmüş ve kızdırmış.
Sosyal medya hesabımdan hem İstanbul Valisine hem de Kocaeli il Valisine Tweet attım.

Şöyle ki: ey efendilerin kulu! Hizmet halk ile değildir. Hizmet bugünün Tanrılarına hizmet etmekten geçermiş. Diğeri: Hizmet; Tanrılara hizmet etmek içinmiş. Kocaeli İl Valisine bu iki Tweet atıldı ve sadece İstanbul Valisine Diğeri olarak belirttiğim Tweet haricinde olan üstteki Tweet atılmıştır. Tabii ki dün gerçekleşmiştir bu eylem.

Sayın, Erdoğan'a bu konu ile ilişkili Tweetler attım. Ve dahası da var. Ama amma velakin ne gözaltına alındım ne de tutuklandım. Düşünceme göre; çünkü ne bir siyasal bağlantım var ne de başka bir şey. Siyasi bir parti olan Vatan Parti partisinin  genel başkanı Sayın, Doğu Perinçek beye bir danışmak iyidir. Konu şu: H.D.P haricinde hangi siyasi partiye üye olmak gerekir ki gözaltına alınmak ve tutuklanmak için. Kendim için danışabileceğim  gereken konu bu olacak. (Belki danışırım veya bilmiyorum) Uzunca bir süredir çeşitli yazılar yazıyorum Ak Parti ve siyasileri ve siyasi partiler üzerine ve çeşitli konulardan  Tweetler atıyorum Sayın Erdoğan'a. Ama sesimi Ankara'ya duyuramadım. Patronlar ve bazıları  bile sesini çok iyi duyuruyor ama!

Merhum İsmail Devrim ile ilgili harika bir yazı yayımlayan Sayın, Uğur Dündar'ın Sözcü gazetesinin dilerseniz internet üzerinden nam-ı diğer Uğur Ağabey'in yazılarını okuyabilirsiniz.

Merhum İsmail Devrim hemşehrimiz  Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıdır. Ve bu olayı haber yapan Gazeteci Sayın, Ergün Demir ve bilgileri kamuoyu ile cesurca paylaşan herkese, AHBAP isimli  sivil toplum örgütüne, Fenerbahçe Spor Kulübüne, Sözcü gazetesine, Odatv isimli internet haber gazetesine, Halkevleri isimli sivil toplum örgütüne, Sayın, Haluk Levent (AHBAP isimli sivil toplum örgütü eski genel başkanı), Sözcü gazetesi yazarlarından Sayın, Uğur Dündar (nam-ı diğer Uğur Ağabey) ve tüm gizli ve açık kahramanlara da çok teşekkürler. Hepinizden Allah razı olsun.

Ülkemizin sorunlarını görmezden gelinerek ve kıyıdan köşeden geçmek çözüm değildir.
İKtidar partisi insani gözlerle oku Uğur Ağabeyin yazısını da Türkiye Cumhuriyetinin hikayelerini ve sessiz çığlıkları da kalbinde hisset...

Artık emniyet yetkililerini özgür bırakın işlerini yapsın. Siz emniyet mensuplarını bekliyorum gelin ve tutuklayın.

Allah'a hamdolsun. Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu Yüce Allah daha iyi bilir. Ben bilen bir insan değilim. Bu yazı ve tüm her şey dahil: Yalan ve yanlış, çeşitli hatalar da içerebilir. Eksik bilgi olabilir.  çok doğru bir yazı da olmaya bilir. Sürçe lisan ettiysem herkesten özür dilerim. çok doğru ve harika bir insan değilim. Özür dilerim.
İsteyen hakkını helal edebilir. Ben herkese helallik veriyorum.
Ben/biz düşman değiliz.

Not: hatırladığım kadarıyla ilk kez yazdığım ilk Tweetlerim olmuştur. (Yazının içerik bakımından ve  belki de Kocaeli Valiliğine ilk attığım Tweet olmuştur.)

Son not: Ne merhum İsmail Devrim'e ne de evladına ve ailesine haksızlık yapmayın. Bu intihar olayını insani kalp ile değerlendirin ve Sayın, İsmail Devrim eski patronu tarafından haksızlığa uğratıldı mı veya işveren İsmail Devrim'in tazminatını verdi mi? Savcılık araştırsın. Geçirdiği bir iş kazası nedeniyle işinden olan İsmail hemşehrimiz nasıl da üzülmüştür ve bu olayı psikolojik nedene bağlamak doğruyu bulmak için çok yanlış yerdir. Yaşanan bu olay acı ve hüzünlü hikayeler içermektedir. Lütfen insani bir kalp ile oku ve değerlendir. Ve Ülkemiz Türkiye'nin gerçek bir Türkiye Cumhuriyeti olmasını istiyorsak eğer siyasi şovlar için para ve zaman, akıl ne israf edelim ne de harcamasının. Şov için değil eğer yapılabilinir olursa sadece Yüce Allah için gerçek hizmet için koşulsun. Devlet; gerçek bir Devlet olsun. 

25 Eylül 2018 tarihli Sözcü gazetesinin internet sitesinden okuduğum kadarıyla AHBAP isimli sivil toplum örgütünün genel başkanı Haluk Levent genel başkanlığından ayrıldığını açıklamış ve bende yazımda belirtmiştim. Neyse ki güzel haberi vermiş kendisi. Güzel haber şöyle ki: AHBAP sivil toplum örgütünün 3 ay daha genel başkanlığını yürüteceğini açıklamış Sayın, Haluk Levent. Sayın, Haluk Levent'e ve AHBAP üyelerine ve kim varsa Allah razı olsun hepinizden. Bu AHBAP örgütü inanılmaz hızlı. Maşallah! O diğerleri  hem çok seçici hem de uğraştırıcı... sanırsın ki seni çok iyi ağırlayacak üstüne Mekke hayali düşü; ziyareti bağış için koşu var. Halbuki seni öyle bir koşturuyorlar ki bir çadır verseler sizin için saray... AHBAP ve Haluk Levent iyiki varsın.

Benim diğer tüm yazılarımı da okuyun.

Hiç yorum yok: