ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

10 Eylül 2018 Pazartesi

Yine aynı Türkiye

Bir kez daha iyi anlıyor insan, "yaşatanların yaşattığı gerçeği".

Anladım ki hukuk ve adalet, merhamet sadece birileri için var veya güç için...

Sizler 15 Temmuz şovu için  yapılan her harcamanın devlet tarafından karşılandığını biliyor musunuz?

Vatan millet sakarya ile kendine yol yapanların nasıl da lüks yaşadığından ve devletin nasıl da çaresizce onların kölesi olduğundan da haberiniz var mı? Siz faturalarınızı ödemeyememe gibi bir durumda başınıza ne geleceğini bilirsiniz... Evet, Hapis! neden ödeyemediğiniz için azar işitmek de cabası.

Onlar Allah ve vatan millet diyor ama dün cemaat iken bu gün FETÖ olan terör örgütü varken ve yokken K.P.S.S sadece halk için ama onlar için değil. Merve KAVAKÇI hatırlayın. Merve Hanım nasıl Büyükelçi oldu ve sanki yangından mal kaçırırcasına..
Büyükelçi olmak için birçok basamak vardı ama Merve Hanım güçlüler tarafından tutuldu ve basamaklara takılmadı.

Ve hatırlayın eğer bir TV kanalına ya çıkmanız gerekecek veya Başkanın önüne atlamanız gerek ki derdinize çare bulasınız. TV kanalları şu yandaşlığı bi bıraksa gözler görür ve kulaklar işitir olur.
Belki yandaş olmayan Medya vardır. Sabah akşam başkan övülüyor TV kanallarında. Kimi kanallarca eleştiren muhalif.

Türkiye'de Medya ya muhalif olmalı yada iktidar yanlısı olmalı maalesef durum bu.
Ne sanat var ne de kültür, bilgi...

Bu ülke halkının eline vermişler Osmanlı bayrağını, Atatürk bayrağı, sosyalizm/komünizm/solculuk, dincilik, v.b bayrakları sallasın diye. Halbuki ben, Osmanlı zamanından ve Atatürk'ten ve dahası İlk Peygamberimizden bugünlere gelirken öğrenerek geldim. Hatalarım ve yanlış anlamalarım oldu. öğrenemediklerim de olmuştur ama ne Atatürkçü oldum ne de Osmanlıcılık dahil olmadım. Ama dünden bugünlere öğrenerek geldim. Ama sevgi saygım hala devam ediyor. Ama görüyorum ki kendileri güç ile sarhoş... halbuki güç sahte! Gerçek güçlü Yüce Allah.

Kelimeleri iplere dizenler yanıldığını er-geç anlayacak.

"Elbet bir o gün vardır" .

Halk için tavsiyem: Kula kul olmayın.. hayatın içinden bakınız... belki daha iyi görmek ve işitmek,  anlamak...

Siyaset def olsun veya def edilsin... Siyaset ve siyasetçiler olmasın. Siyasi şov olmasın. Halk kaliteli bir yaşama kavuşsun.  Halk yoksul ve kimsesiz kalmasın. halkı aptal yerine koymak son bulsun artık.

Unutmayın! Terör siyasi sularda yüzer...

Unutma ki, halk olarak hatalıyız ve yanlışa son vermek bizi daha iyi duruma getirebilir. Belki.

Ben seçimlerde oy vermiyorum.

Türkiye Cumhuriyeti ve Devletinin daha iyi olmasını istiyorsak yanlışı durdurmalı ve zincirleri kırmalıyız. Ülke özgür olmalı ki hukuk ve adalet başkalarının olmasın.

Yüce Allah'a hamdolsun. Her şeyin en doğrusunu Yüce Allah daha iyi bilir. Ben bilen bir insan değilim.
Bu yazı: Yalan ve yanlış, gerçek dışı bilgiler ve çeşitli hatalar içerebilir. Doğru bir yazı olmaya bilir. Eksik bilgi de içerebilir. Özür dilerim.

Fotoğraf: Mr. Murat YAZGI
 

Hiç yorum yok: