ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

28 Eylül 2018 Cuma

Murat Yazıyoooor

Başlık: Murat Yazıyor (farklı dillerde ki insanlar kolaylıkla okuyabilmeleri için online  dil çevirisi ile okunmasını kolaylaştırmak içindir.

Geçtiğimiz günlerde hükümet yetkilisi Sayın, Berat Albayrak Zengin patronlara birifing veriyor ve ekonomik program (YEP) açıklıyordu. YEP nedir bilgisini internet üzerinden yapacağınız bir araştırma size bilgiye ulaştıracaktır. Projeksiyon cihazla perdeye yansıtılan grafik Türkiye'nin ekonomisinin sıkıntılı olduğunu ve yıllara bölünmüş ekonomik program (YEP) bu sıkıntılı süreci ülkenin atlatabilmesi kolay olamayacağının bilgisini içeriyordu. Sayın, Albayrak kurduğu cümlelerle sizi etkileyerek gerçeği gizleyememiş oldu. Birifing sonu basının sorularına muhatap olan bir patron olumlu cümleler kuruyordu basına. Acaba patronlar anlamış mıydı?. Ben ne bir ekonomist ne de üniversite ve Lise diploması olan bir kimse olmadığım halde ülkemizin durumunu Sayın, Albayrak ve patronların konuşmasından değil grafikten anladım. Sayın, Erdoğan basın önünde konuşurken Milli Ekonomi ve Milli Duruş vurgusunu çok net yapar. Halbuki internet gazetesinde şu haber vardı; Amerikalı bir şirket ile ekonomik programı yürütmek. Demekki; Damat Albayrak, ekonomi ile ilgili konuların yürütülmesinde basın önünde poz veren modellik yapan bir kimse. Amaç basına fotoğraf vermek Gezi olaylarında karşıt görüşlülerin yaptığı gibi; fotoğraf vermek aynı Sayın Erdoğan ve hükümet gibi. Bu bir bakıma Halktan gerçeği gizleme veya halkı aldatmadır.

Hatırladığım kadarıyla 15 Temmuz olayının birinci yıl dönümünde bir şapka buldum. Bu beyaz renkli şapka 15 Temmuz Milli irade baskılı ve halkın parsıyla Çin'den ithal edilen bir şapka. Bir sürü şey ithal eden olduk Çin'den. 15 Temmuz promosyon ürünleri için ve daha bilmediğimiz neler neler ithal etmişiz değil; Sayın, Erdoğan neler ithal etti veya devlet hangi şirketler ile Çin'den ithal edilmesinin baş aktörlerinin mevzuata uygun olmasının engelini kırmak zorunda bırakıldı ve ödemeler... Milli Ekonomi ve Milli Duruş, Milli irade Amerika'dan ithal edilen YEP'e bağlı. Tamamıyla; Made in Amerika'yız. Artık ne söylesek olur; Amerika'ya hoşgeldin ey, Millet!

Almanya'nın kucak açtığı Gazeteci Sayın, Can Dündar hiç düşünüyor mu; Almanya eğer adaletli ve merhametliyse ne den Irkçılığı önleyemez? Almanya Dündarı kabul etti ama Suriyeli bir vatandaş savaştan kaçtığında ve Almanya'ya sığınmak istediğinde neden seninle aynı şartlarda olamıyor? Hiç gerçekten düşünür mü; Sayın, Can Dündar? Bir düşün sana yapılan ayrıcalık ne? İnternet gazetesinden gündeme ilişkin haberlere göz gezdirirken gazeteci Dündar bir Tweet ile mutluluğunu paylaşmış ve bu mutlu paylaşımı hükümete yakın bir Medyanın internet gazetesinde haber olmuş. Haber altına yorum yapanlardan bir okuyucu ve hükümet yanlısı kişinin yazdıklarından cımbızladığım şu ifade Türkiye Cumhuriyeti gerçeğini iyi anlatıyor maalesef gerçek; akıllı ol. Akıllı ol ifadesi ile Sayın, Can Dündar'ı eleştiriyor ama maalesef Ülkemizin gerçeğini de gözler önüne seriyor. Şöyle ki; "Eğer boyun eğersen, ses çıkarmazsan mutlu ve mesut yaşarsın".. Yani Türkiye Cumhuriyetinde saygın bir vatandaş olmak için ve hükümete boyun eğmek için 3 Maymun denilen yöntemi uygulamak gerekmiş. O yöntem; Görmedim, Duymadım, Bilmiyorum.. İşte 3 Maymun yöntemi uygulayan bir vatandaş hayat pahalılığı altında ezilen ve fatura ödemekten beli bükülen ve benzeri işte böylesi bir vatandaş en kıymetlisiymiş. Ama o okuyucu sayesinde gerçeği öğrenmiş oldum. Gerçeği öğrendim ama kendisine teşekkür etmiyorum.

Bir hasta, parası olmadığı için Devlet Hastahanesini tercih etmek zorunda bırakılıyorsa ve o hasta doktoru tarafından görmezden geliniyorsa artık ülkemizin gerçeğini öğrendiğimize göre ne mi diyorum; Türkiye Cumhuriyeti için "Elbet bir o gün vardır". Ne Sayın, Erdoğan ne de onlar bile engel olamayacaktır. O sahte güçleri dahil etkisiz olacaktır ve Devlet gerçek bir Ülkenin Devleti olacaktır. Türkiye Cumhuriyetinin zincirleri kırılacak ve Devlet kölelikten azad ettirilecektir. Buna hiç kimse engel olamayacaktır. İnşallah!

AHBAP isimli sivil toplum örgütüne teşekkür ederim. Ancak diğerleri gibi olmamalısınız diyerek sizi uyarır ve başarılı çalışmalar yapın ama onlar gibi listelere bakarak seçicilik yapmayın. Katogori ve Liste saçmalığı insani ve adalet, merhamet içermez. Bu bilgilendirme de tamamdır.

Sayın, Erdoğan! "Elbet bir o gün vardır".

Bilgi: İnşaAllah veya İnşAllah ve MaşaAllah veya MaşAllah ve benzeri yazım ve söyleniş hangi dil kuralına uygun? Farkında mı o bazı insanlar? Sizler (eğer basının yayımladığı bilgi niteliği içeren haberler doğruysa); Sahtekar ve Zalim Adnan Otktar'dan öğrendiniz bu kelime oyunlarını. ifade ve yüklendiği anlamı: size demiş oluyor ki; Allah'a diz çöktüğünü sanan kul, Zalim önünde eğiliyor ve boynunu büküyor!.. Kur'anı ve Allah'ı unuttunuz mu?

Allah çok güçlüdür. Allah çok Yücedir. Rahmeti ve Merhameti bol Rabbimizin. Elhamdülillah! Allah'a hamdolsun. Herşeyi en iyi ve eksiksiz tam bilen Yüce Allah. Ben bilen bir insan değilim. Bu yazı ve tüm benimle ilgili ve ilişik herşey:Yalan ve yanlış olabilir. Çeşitli hatalar içerebilir. Çok doğru bilgi ve üslup, anlatım olmaya bilir. Doğru olduğuna ilişkin şüphe içerebilir. Ve benzeri. Eksik ve dağınık, karmaşık bir yazı olabilir. Özür dilerim.

Ziyaret ettiğiniz için teşekkürler

Kısa bir not:
Hiç bir kimseden şikayetçi değilim. Yıllardır ve çeşitli; yazı, fotoğraf, görsel imaj, video, hep bir şeyler ücretsiz olarak paylaştım. Kimi zaman da hayatın içerisinden insana anlatmaya çalıştım. Sadece internet içerisine sıkışmış biri olmadım. Hep ücretsiz ve karşılıksız yaptım. Belki hayra (iyi ve doğru olana) vesile olurum diye. Sadece Allah rızası içindi. (Allah rızası için olanlar bazı şeyler belki olabilir. Allah kabul ederse olur.) (Ben mükemmel bir insan değilim.) Yani, para mal ve mülk sahibi olmak için değildir.  Anlıyorum ki, asıl bana yazıklar olsun.

Sanma ki ben, hatasız ve günahsız bir kul ne de bir insan dahil değilim. Ayrıca ne bu dünya gerçekte bizim olmayacaktır... Sahte dünya çok cazibeli sakın ha aldanma!..

Hiç yorum yok: