ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

16 Nisan 2019 Salı

Açıkça yazmak

Ben, 1976 doğumlu Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım. Doğduğumdan itibaren bir vatandaşım. Yasal bir vatandaşım. Türkiye Cumhuriyeti Kimliği için para ödemek zorunluluğu var. Yani kimlik satın alınmakta.
Ve bu Türkiye Cumhuriyeti Kimliği için ödenen ücretin yasal olarak satışına izin veren kişi Cumhurbaşkanı Sayın R. T. Erdoğan'dır. Yani o kimilerinin alkışladığı lider. (Sayın, Erdoğan'dan öncesini bilmiyorum. veya hatırlayamadım.)
Kendi ülkemizin kimliğini para ile satmak ne kadar da doğru?
Ben sadece kağıt ve kimlik üzerinde bir yasal vatandaşım.

Birisine müracaat ediyorum bilgi almak veya bir şey için ama yanıt yok. Ve bu kişiler Ülkemiz de tanınmış kişiler olduğu gibi tanınmamış kişiler de var. (kişiler: Çoğul olarak kullanıldı. Çünkü bir kişi değil.)
Ben Dilenci değilim. Anlaşılıyor mu?

........

CAMİLER,  KÜLLİYELER, KİLİSELER, MEDRESELER, SARAYLAR, PARKLAR, TOPLU TAŞIMA VASITALARI VE ÇEŞİTLİ YOLLAR, HAVA LİMANLARI, GÖKDELENLER, ÇEŞİTLİ TAŞITLAR, LÜKS HAYATLAR VB. VS. ile Türkiye Cumhuriyetini dolduruyorsunuz. öyleyse aşağıdaki sorulara cevap veriniz. giriş kısmını da unutmayın.

Sanıyor musunuz vatandaşın cebinde parası var mı? Vatandaşın ayağında ayakkabısı var mı?
Bankaya borcu var mı vatandaşın? (Borcundan dolayı yüreği yanmış vatandaşın bir haberini okudum internet üzerinden yayımlanan bir haber sitesinden. Ve bu yüreği yanan kişiye Polis müdahale ediyor yahu! Polis değil devlet gelip kucaklayacaktı. O kardeşimiz suçlu mu ki Polis geldi? vicdanen mutlu musunuz?)

 (Bir öneri: Eğer hiçbir şey mümkün değilse; insanlar aralarında para toplar ve ihtiyaç sahibine toplanmış paradan verir.)

Bayrak sallamakla, Osmanlıcılıkla, Atatürkçülükle, Kürtçülükle, Solculuk yapmakla vb vs sorunların hangi birisi doğru düzgün çözüldü? Hani, Akıl ve Vicdan Nerede? Adalet!

Kur'anı kerimi yalanlı yorsanız yenisini ve güncel olanını getirin! Aklınız eriyorsa ve gücünüz var ve yeterliyse.

Türkiye Cumhuriyeti böyle giderse nereye varacak?

Kardeşlerim! Hatasız ve Günahsız Kul yok! Öyleyse yalan ve haram kibir, kin terk edilsin. Ne cimrilikle ne de kibir ile yol alamayız. Anlaşılıyor mu? Ayrımcılık ve ön yargı bizi ilerletmiyor. İsraf ve istismarlar, haram ise ancak ateşle dans edilemeyeceğini anlatıyor. Azap ile ateşte yanmak... siz düşünün ve vicdanen nasılsınız?

Fakirleri ve tabiatı, insanı sevindirmek için  doğru işler artık yapılmalıdır.  Kur'an yalan değil ve farkına varınız.

Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Yüce Allah her şeyi en iyi bilendir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben hiçbir kimseyim
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.
 (elbette hatalar ve yanlışlar vb. vs. olabilir.)

Hiç yorum yok: