ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

26 Aralık 2021 Pazar

Fırsatçılık

Faiz haramdır. Lamacini yok!

Fırsatçılar Covid-19'dan beridir ürün etiket fiyatlarını yükselttiler.  Ne mi oldu? Selpak marka tuvalet kağıdı 131 TL. oldu. Ve birçok ürün fiyatları dahil otomobil fiyatları da çok yükseldi.

Bakalım fiyatlar nasıl olacak. Öyle ya!
Selpak marka tuvalet kağıdı üç katlı 32 adet 30-40 TL. olursa ekmeğimizden tüm ürünlerin fiyatı düşmüştür ve hayat erişilir olma yoluna girebilir. 

Bim Marketinin patronlarına bir şeyler yazayım: Bu büyüklüğünüz Allah'a şirkten ve kibir den mi gelir?

Bim Marketleri olmadan Dünya dönüyordu...
Ve Türkiye Cumhuriyeti vardı ve var. 

Patronların tümüne ifade edeyim ki;
ALLAH'TAN BAŞKA İLAH VE TANRI YOKTUR.

Patronların zenginliği önce Allah en sonra işçilerin ve halkın teveccühünden gelir.
Anlaşılıyor mu?

Syn, İmamoğlu ve CHP ve AKP, MHP...vb. tüm siyasetçiler ve patronlara ifade edeyim ki;
Sizden çok daha büyük ve çok hayırlı Allah var. Anlaşılıyor mu? 

İBB zam yapıyor toplu ulaşım ve ekmeğimize ben de kendilerini o büyük sananlara bir hatırlatma yaptım.

Tüm zenginler ve siyasiler ve yasal -yasa dışı örgütler dahil derim ki; Allah'a tövbe edin. İman edin. Durumunuzu düzeltin. Kötü, pis ve haram her şeyin faydası hiç yoktur. Anlaşılıyor mu?

Tüm efendiler! Siz üstün değilsiniz. Gerçek üstün ve güçlü sadece Allah. Anlaşılıyor mu?

Bana kalsaydı o tabelalardan ve ürün isimlerinden ticari olan her şeyin üzerinden Halk ismini sökerdim. Halk ismi siyasileşmemeli ne de ticari olmamalıdır.
Halk ismi olan yerde insanlar karşılıksız bedava ürün, gezi, ziyaret içermelidir. Halk ismi siyasi ve ticaride olmamalıdır. Anlaşılıyor mu?

Geçmişte de yazdım yine yazayım. HDP Bizim T.B.M.Meclisimizde ne de ülkemizde asla olmamalıdır. Ancak tövbe ve İman etmelidirler sonra bakılır.

Bir tavsiye:

fiyatlar düşürülmüyorsa düşürmeyen patrona en uygun ceza: 100 Milyon Türk Lirası. Ödenene kadar işyerine kilit vurulacak. Kapılarda mühür olmalı ki kilitler çözülmesin. Olaki mühür kırılırsa ticari hayatları ülkemizde sonlandırılır. Bana kalsa daha sert uygulamalar ve tedbirler vb. Uygulardım ama en iyisi olana kadar bu yöntemi uygulardım.

Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir. 

Ben hiçbir şey bilmiyorum. Lütfen doğru adresten bilgi alınız.




Hiç yorum yok: