ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

22 Aralık 2021 Çarşamba

Yön

Bir ABD'li diplomat 10.000 Dolar karşılığında pasaportunu bir Suriye'li vatandaşa satmış.
(Bu haber İnternet basınından alınmıştır.)

AHABER TV de geçtiğimiz günlerde program sunucusu ABD dolarını kağıt parçası diyerek küçültür ve aşağılar.
Halbuki Liderleri ve efendileri Erdoğan yıllardan bir gün katıldığı yabancı bir ülkede liderlerle görüşülmesi gereken konular için davetli olarak katıldığı program içerisinde liderlerle yürürken yerde yabancı ülke bayraklarını görür ve o ülke liderlerine ve yetkililere bayrakların yerden kaldırılmasını söylemiştir. (Bu haber de Basından.)

Pasaport o biçilenden daha değerlidir ve  kağıt para elbette değersizdir (değersiz olan paradır) ama aşağılamak ve küçük görmek doğru değildir.

Tayyip ve Elemanları bilsin ki uygulanan yeni ekonomi modeli yeni bir üretim değildir. Var olanı sürdürmektir. Yeni değil geçmişten alınanı yeni diye sunmak ve pazarlamak hiç doğru değildir. O dönemin insanlarına teşekkür etmek daha doğru olacaktır.

Bildiğiniz üzere bu krizler yeni değil ve krizlere uygulanan metotlar da yeni değildir.

Ekonomiden anlamam ama nasıl mı yazıyorum? Allah'a iman bir kalp ile şükrünüz olsun. Anlaşılıyor mu?

ben hiçbir kimseye düşman değilim. Bunu şöyle izah edeyim; Geçtiğimiz günlerden bir gün 112 Acil Servisi aradım. Ve Telefon yüzüme kapatıldı. Ondan çok öncesi de Açık Kapı Mobil Uygulamasından taleplerim oldu. Orası da benim yüzüme kapatıldı. Vesaire. İnstagramdan birilerinin Tanrısı ve Efendisi Erdoğan'a yazdım. Ne mi oldu? Cevap bile vermedi.

Kin tutmadım. Allah'tan korksunlar. 

AKP'li belediyeden bir evsiz için yardım talep ettim olmadı. İmamoğlu'nun yönetmiş olduğu belediyeden yardım talep ettim. Gene olmadı.

Kısaca çok açık ifade edeyim; bu dünya kimseye kalmaz efendiler! Ne AKP, CHP, İYİ, ...ne de FETÖ ve PKK, DHKP-C vb. Kişi ve örgütlere de kalmaz bu dünya.

Açık ve net: Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur. 

Sahte güç ile halkı ezmeyin efendiler ve ögütleri, kümeleri, insanları. 

Hiçbir ülkenin parası ve bayrağı, pasaportu değersiz değildir. Anlaşılıyor mu?

Sayın, Mustafa Kemal Atatürk ve Zübeyde Hanımefendi, Ali Rıza bey, Turgut Özal, Bülent ve Rahşan Ecevit, Kasım Küfrevi, 
İsmayıl Hakkı Baltacıgil, Elmalılı Hamdi Yazır, ve diğerleri Şehitler dahil her birisine Yüce Allah'tan rahmet dilerim. Allah hepinizden razı olsun.

Doğrular doğru gibi yapılsa Devlet içinde devletçikler olur muydu? İktidarın sahte güç rüzgarına kapılmış medya olur muydu? (...) 

İktidar ve muhalefet de ülkemiz Türkiye Cumhuriyetinin insanı değil mi? Cevap Evet ise; Allah için doğru yapılsa herkes zenginleşir ve bu para ve eğitim, fizik, fen vb. İle olur. Anlaşılıyor mu?

Gerçek zenginlik (?) Sömürü ve kin, kibir, üstünlük ile değil, merhaba diyerek doğrular yapılırsa olur. İktidar ve muhalefet yanlısı medyanın yaptığı gibi kafa ütüleyerek olmaz efendiler! Ezerek olmaz efendiler! Zabıtanın görevi nedir ya efendiler! Allah korkunuz olsun efendiler! 

Yön, insan yönü sömüren ve ezen, aşağılayan, hakir gören...vb ve batıl olmamalıdır efendiler ve kümeleri, örgütler Anlaşılıyor mu?

Siyasilerin sahte gücüyle  estirdiği sahte rüzgara kapılmayınız.

Ülkemiz Türkiye Cumhuriyetini Peygamberlerimiz yönetsin veya Halk yönetmelidir. Siyasetsiz yönetim ve İcraat olsun.

1 Amerikan Doları 1 Türk Lirası olmalı veya 0,10,- 0,50 Kuruş aralığında olmalıdır. Anlaşılıyor mu? Uzaktan gazel okumayınız.

Bu yazı: yalan, yanlış, hata ve eksik vb. olabilir. Çok doğru bir yazı olmayabilir.

Siz yine de doğru adresten bilgi alınız.

Saat İstanbul'da 23.53 bu yazacağım son ek yazımdır.

Halk bank reklamı için yazayım; Ülkemizi kim yönetiyor? Cevap: Erdoğan ve Devletçiğidir. 
Banka reklamları ve sinema,  TV dizilerinde ve TRT' de işitmiş ve görmüş olduğunuz dil Tayyip dili. Tayyip Devletçiğinin etkisi sahte güçten gelir. Bu sahte güç için devlete sızmak ve böylece Devletçik olunur. 

Medya ve Devlet gücü her siyasi için bunu Tayyip efendi ve devletçiğinde görüyoruz elde edilen sahte güç çok değerlidir. Çünkü sahte güç size sadece a, vermiyor... 

TÜİK son zamanlarda ismini sıklıkla duyduğumuz bir kurum değil mi? Tayyip devletçiğinin olmadığı kamu ve kurum olabilir mi? Diğer devletçikleri de unutmayalım.
 Ha bu Devlwtçiklerin Ülkemize ve Devletimize hiçbir faydası yoktur. Sadece görüntü vardır. Ama bu Tayyip ve Devletçiği ödevini iyi yapmış... Ancak bir yere kadar... Eninde sonunda Türkiye Cumhuriyeti ne içeriden ne de dışarıdan parçalanamayacak ve yıkılmayacaktır. Türkiye Cumhuriyeti yenilmdi ve yine yenilmeyecektir. 

Türkiye Cumhuriyeti kin ve öfkenin, nefsani arzuların, güç oyunlarının sahası olmadı ne de oyun kurucusu da olmamıştır.
Türkiye Cumhuriyeti şerefli ve Şanlı bir ülkemizdir. Halkı üzmeyin üzülürsünüz. Ülkemizin ve Devletimizin canını acıtan sömüren, ezen... vb. vesaire. bizden değildir. "Ne bir insanı ne de bir sineği incitmeyin" hadisini hatırlayın ve düşünün. 

Bu Tayyip Devletçiği Devlet içerisinde ve diğer devletçiklerden daha etkendir. Ama hiçbiri değerli değildir. Çünkü yapılan doğru hiç değildir. 

Halk Bank, Sinema ve TV dizileri için ve Kameralar önünde insan kalabalığı görüntüsü vermek için Devletimizin kasasından çok para çıktı Tayyip efendinin şovu için. Diğerlerinin de şovları için.

Ben Murat YAZGI İsminde  yetişkin bir erkek vatandaşım. Ve ben sadece Rabbim Allah'a aitim. Benim Tanrılarım Yoktur.

Allah korkunuz olsa doğru doğru gibi yapılırdı. Bu dünya kimseye kalmaz efendiler!

Vesaire. Birçok yazı yazdım bu blog içerisinde. 

Elbette Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.





Hiç yorum yok: