ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

26 Aralık 2021 Pazar

Traş Makinesi hakkında kısa bir yazı


Philips 
Home Clipper
Series 3000 

Philips 3000 Seri numaralı ürünü Saç ve Sakal kesen traş makinesi artık üretilmiyor. Satın almak için Migros Marketlerinden 300 TL. Civarı bir satış fiyatından satın alabilirsiniz. 2 sene garanti kapsamında bir ürün.

Philips, 3000 seri numaralı traş makinesi kablolu ve elektrikle çalışan bir makinedir. 
Şarjlı kesinlikle değildir. 

Ürün içeriği: bir fırça ve 3-4 adet taraklı kılavuz başlık ve bir adet yağ.

Covid-19 pandemisinde tanıştığım ve uygun fiyatından dolayı tercih ettiğim iyi bir traş makinesidir. 

Philips 3000 seri numaralı traş makinesi nasıl temizlenir? 
Fırça ve kuvvetli üfürme ile. Veya kuvvetli üfleyen özellikle soğuk üfleme ya da ılık üfleyen saç kurutma makinesi ile. (Uyarı!  yüksek basınçlı üfleme tehlikeli olabilir. Veya makine zarar görebilir ya da siz zarar görebilirsiniz. Hava Kompröserin üflediği basınç yüksek olacağından önermediğimi anlayınız.)

Yeni olduğundan dolayı yağ kullanmayınız. Çok ileri ki senelerde veya aylar içerisinde traş makinesinin bıçaklarının üzerine mercimek tanesi kadar veya daha az miktarda bir damla yağ damlatılır ve kısa bir süre fiş prize takılarak çalıştırılır. Böylece bıçaklar tamamen yağlanmış olacaktır.

Özellikle bilmeniz gereken konu nedir?
Yetkili Teknik Servisten mutlaka bilgi edinmeniz ürün kullanım ömür sağlığı açısından gereklidir.

Çünkü neden? O kadar çok güya bilgi gibi olarak sunulan çok fazla YouTube web sitesinden videolar yayınlanmış. Her video sizi hataya sevk edebilir ve cihaz sağlığı tehlikeye girerek cihaz kullanım dışı kalabilir.
Veya kendinizi yaralayabilir ve böylece  hastanelik olabilirsiniz.

Bazı videolar teknik konular içermekte olup sizin hata yapmanıza sebebiyet verebilir.
Kendimden bir örnek vereyim bu konuyla alakalı. 

Örneğin, izlediğim  teniksel bir video ve birkaç  videodan cesaretle elime tornovida aldım ve traş makinesinin bıçaklarından başlayarak söküm işlemine başladım. Ne için? Daha iyi temizlik yapacağıma inanıyordum kendimce.
Ne oldu? Her yerini söktüm makinenin. Temizlenmiş olduğundan emin oldum ve tekrar parçalara ayırdığım traş makinesini birleştirmeye başladım. Herbir parçayı doğru yerleştirdiğimi sandım ama fişe takınca çalışmadığını ve bu durumu anlayamadığım için yetkili teknik servise gitim. Yetkili teknik servis hata yaptığımı anlattı bana. Çünkü parçalarda birleşim hatası vardı. Neyse. Yetkili teknik servis işin doğrusunu yaparak beni bilgilendirmiş oldu.

Bilgi notu: sökme ve birleştirme vb. İşlere meraklıysanız lütfen hafızanız çok iyi olmalı ya da tanıdığınız bir kişi sizin 3.cü gözünüz olabilir. (?) Cevap: o kişi ve bir cep telefonu kamerası gerek ki siz yavaşça söküm işlemine başlarken o kişi her ayrıntıyı cep telefonu kamerası ile kayıt edebilsin. Bu size kolaylık sağlayacak. (uyarı! yavaş söküm yapınız ve  kameranın görüntü kaydı yapmasına engel olmayın veya kamera çekim açısını kolunuzla, başınızla  vb. kapatmayınız!)

Sizlere de önerim Yetkili teknik servise gidip doğrusunu öğrenmeniz olacaktır.

Philips ürünleri konu gereği olarak;  traş makinelerinde yıllardır çok iyi ve bütçe dostu fiyatlandırma uygulanmaktadır şirket tarafından.

******

Erkek Bakım kitlerini çok önermiyorum ama bazı küçük kesim uygulamaları için ideal bir seçenek olabilirler. 

Çünkü erkek bakım kitleri bir çok kesim için çeşitli bıçaklar içeriyor ama şarjlı olduklarından dolayı çalışma süreleri 40-45 dakika. 

Erkek bakım kitleri güçlü bir saç kesim traşı sağlayamıyor. Bir de buna 40-45 dakika çalışma süresi ilave ederseniz anlayacaksınız.

Eğer amaç saç ve sakal ise amaca en uygun saç ve sakal için ideal traş makinelerini satın almalısınız. 

Kaliteli profesyonel her amaca ve kullanıma uygun traşmakinelerini tercih edebilirsiniz. Eğer yeterli bütçeniz varsa istediğinizi satın alabilirsiniz. 

Bu konuyu neden yazdım? Bizler bilmiyoruz. Bilmediğimiz için de hata yapıyoruz. Bu hatalar bize ya para harcatıyor ya da mutsuz ediyor. 

Deneme yanılma yöntemini seviyor ve uyguluyoruz. Bu da öğrenene kadar bizi meşgul edebiliyor ve para harcatabiliyor.

Tavsiye: doğru bilgi gerçek adresinden alınır. Siz de doğru adresten bilgi alınız. YouTube da elbette her konunun bilgisi var ama hangi bilgi doğru? Doğru nasıl öğrenilir? Vb. Sorularına cevabınız var mı? Cevabınız evet ise öğrenmeye devam ediniz.

*****


Yerli ürünlerin ürün kalitesi artırılmalı ve fiyatları uygun olmalıdır. 

Not: bu konuyu video olarak size anlatabilirdim ama ben yazıya döktüm.

Bir konuya da açıklık getireyim: ben hiçbir şirketten ve bir kimseden dahil buna Google dahil para ne de hediyeler almadım. YouTube ve İnstagramda geçimini sağlayanlar var ama ben ne onlardanım ne de basın camiasından da değilimdir. Yıllardır hiçbir gelirim olmadı yazılarmdan, sosyal medya paylaşımlarım ve YouTube videolarımdan. Ben sadece derim ki;
Hayat Bedava Olsun. Para değersizdir. Ha bu arada ileriki zamanlar ne gösterir bilinmez.

Yani ben bu yazımdan da para kazanmadım ve hediyeler almadım. Tamamiyle size ücretsiz ve karşılıksız bir yazım ve bu diğerleri gibi. 

Gizli ve açık bir reklam olmadığını size açık ve net ifade ediyorum. Ücretsiz olarak marka ismi ve ürün ismi verilmiştir. Ücretsiz olarak ürün görseli ve diğer bilgiler de verilmiştir. Elbette tamamiyle ücretsiz ilan/reklam içerir, Bu konu gereğidir. 

Hiç yorum yok: