ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

3 Ekim 2018 Çarşamba

Neler oluyor

Dün Tweetter üzerinden paylaştığım bir fotoğraf.
Kendi düşüncemi kağıta aktarıp  el yazım ile ve sonra 5MP bir kamerası olan eski bir mobil telefon ile fotoğrafını çektim.
Çekilen fotoğraf nostaljik bir hava katsın istedim. Fotoğraf düzenlemesi bu şekilde oldu.
Çünkü eski de kaldı... iyi söz, söz söylemek, saygı duymak, ağızdan çıkanı kulağın duyması v.b gibi. Gazeteler neler yazıyor hiç okudunuz mu? TV'de yayınlanan magazin programlarında neler var? Saygı ve güzel sözler yerine ünlü insanların Sosyal Medya tepkileri yer alıyor. Bun da hepimizin bir payı vardır. Hepimiz düşünebilen, saygılı, iyilik sever, nazik v.b gibi. İnsanlardık çok eski yıllarda veya ben öyle sanıyorum.


Dün veya evvelsigün bir Magazin programında Sayın, Buse Terim hakkında konuşma vardı. İlk çıkış noktam Buse hanım olmuştur. Belki bir çözüm olur diye zaman harcadım. Ve kendimce bir seçenekler dizisinden ilk seçimi yaptım. Belki güzel günlere hep beraber gitmek için. Kimseye çelme takmadan... İtişip kalkışmadan, hakaret etmeden ve sövmeden, sömürmeden hiçbir kimseyi..
Yani eğer Yüce Allah kabul ederse sadece Allah rızası. Üstelik karşılıksız.

Peki neler yazıyor fotoğraf içerisinde:

* Öfkene hâkim ol
* Kendini kontrol et
* Sen sabret
* DUR!
* Unutma!..
* Güzel söz söyleyeni,
  Güzel davrananı,
  Yüce Allah sever.

* Kimseyi yargılama
* Emek hırsızı olma
* Sigara ve Alkol, Uyuşturucu
...  v.b. işte bunlar ZEHİR (zehir)

Paranız olsun–olmasın iyi insanlar olabiliriz ve saygılı.

Başarılı olmadım ama,
Belki yine devam edebilirim...

Yüce Allah´a hamdolsun. 
Elhamdülillah! Herşeyin en doğrusunu Yüce Allah daha iyi bilir. Ben bilen bir insan değilim. Gerçekten de bilmiyorum.

Bu yazı ve tüm benimle ilişkili her şey:
Yalan ve yanlış, çeşitli hatalar içerebilir. Doğru olmaya bilir.
O veya bu, şu v.b. olmaya bilir.
Özür dilerim.


Not: çok hızlı bir devamlılık oldu. 

Just Do It paylaşımlarımı Tweetter ve Instagram üzerinden yapmaya başladım.

Amaç ne? Belki vesile olmak iyi şeyler için. 

Hiç yorum yok: