ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

22 Ekim 2018 Pazartesi

SÖZ



Yazım ve sesli anlatım dili: Türkçe

Kendini sevgi ve bilgiyle büyüt.

Sonra kuşlara ve hayata selâm ver.







Not: Belki hayatınıza olumlu bir etkisi olur.

 Allah'a hamdolsun. Elhamdülillah. Her şeyi en iyi bilen Yüce Allah.
Ben bilen bir insan değilim. Ama çabalıyorum. Başarılı olduğum söylenemez.

Özgür yazılımların ve ücretsiz lisanslı yazılımlar ile  birlikte bu video oluştu.
Büyük bir emek değilse bile uzun saatler ve sorunlarla baş edebilmek kolay değildi. Neyse ki; bu video hazır hale geldi. ve şimdi hem burada hem de YouTube Kanalımda sizlere sunumunu yapabildim. Malum ekonomik, ülkemiz Türkiye'de yaşanılan ekonomik sorunlar biz halkı da olumlu etkilemiyor. Elektrik ve İnternet vb. çeşitli faturalara nasıl yansıyacak bilemiyorum.


herkesten özür dilerim. ben de bir insanım. Fakir de olsam bir insanım.

Hiç yorum yok: