ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

23 Kasım 2019 Cumartesi

Aleyna Tilki'ye Mektup

Merhaba,  Aleyna!
Sen bu mektubun satırlarını okuduğunda belki nasip olursa ben çok uzaklarda olacağım.

Sevgili Kızım! Biliyorsun günümüz 1000 yıl öncesi ve önceleri de  değil. Ne de Peygamberler zamanında da değiliz. Bu gün çok daha yalnızız... Nasihat alacağımız ne bir Peygamber var ne de Akşemsettin Hoca da yok. Sen bu satırları okurken düşünmeni isterim. Zaman çok değişik... Ne haram belli ne de helâl. Sevgi ve saygı böyle gider ise mum ışığında aranır olacak...
Doğru ile yanlış arasında sıkışmak da var günümüzde. Karar vermek ve güven duymak biraz daha zorlaşıyor. Kime inananacağız,  kime güveneceğiz vb. gibi. Hayat daha bir çıkmaz sokak misali...

Neyse. Yazımın giriş kısmını kısacık bıraktım. Mevzuyu anlaşılır yapayım.

Sen bir şey söyledin o da şu: "Dünya Starı olacağım" veya "Dünya Starı olmak istiyorum".
Halktan beklentiyi yüksek tuttun. Sözlerin ve Amerika'ya gitmenle.
Sözünün arkasında dur Aleyna.
Sen gidince Amerika'ya sevindik ve umutlandık.
Bir süre sonra baktıkki sosyal medya üzerinden yaptığın  paylaşımların medya da manşet oluyor.. Ve bir bakıyoruz ki bir müzik şirketiyle anlaşma yapmışsın. Yine manşetler cıvıl cıvıl Aleyna ile.
Aleyna,  hemen koşarak basamakları çıkma! Birer birer çık zirvenin basamaklarını.
İsterdik ki müzik şirketiyle anlaşmak yerine eğitim almanı.. Ses, dil, nota, iletişim, görgü kuralları vb. Kişisel gelişim. Ve sonra eğitmenler uygun gördüğünde veya kendin karar verdiğinde bir müzik şirketi ile anlaşabilirsin.
Yaşın henüz küçük ve her şey oyun eğlence gibi olsa da değil Aleyna.
Veya bize biz halka yansıttığın Star olma algısı.. Henüz çok erken ve sen doğru işleri yapmalısın önce. Belki biz yanlış anladık.
Sen o Amerika'nın Starlarının yaşantısına özenerek yaşamak ise bize anlattığın,  evet bunu zaten yaptın ama star olmadın. Star senin için nedir bilmiyorum ama bize yansıttığın ile örtüşmüyor.
Paranı ve müzik ile yakaladığın şöhretini çarçur etme!..
Öğrenmeye ve kendini geliştirmeye devam et.
Eğer amacın sosyal medya fenomeni olmaksa bunu zaten başardın.
Sosyal medya da her şeyi paylaşma.
Bizler senin büyüdüğünü ve emin adımlarla zirveye doğru çıktığını bilmek isteriz. Bizi senden mahrum etme ve biz fenomenliğinle değil seninle mutlu olmak istiyoruz. Başarınla sevinmek,  ağladığında ağlamak istiyoruz.

Starlık yolundan sapmadan dos doğru özünü kaybetmeden seninle mutlu olmak istiyoruz.

Düşmek de var kalkmak ta... Vazgeçmemek senin yüreğinde olsun. Özünü kaybetmeden yürü...

Öz nedir? Cevap: Biz Allah'tan geldik ve dönüşümüz Allah'adır.
Bizim Atamız da Babamız ve Annemiz de Adem Peygamber  ve Havva Annemiz.

Tüm Peygamberler ve Havva Annemiz ve Kur'an en iyi rehber. Unutma!

Kendin ol. Kendini geliştir.

Sevgili Kızım Aleyna, Allah yardımcın olsun. Allah en hayırlısıdır. Gurbettesin. bilirim.  Allah'a sığın ve güven. Allah en iyi yardımcıdır ve çok iyi bir dost dosttan çok öte... Allah'tan hayırlısını iste.

Allah'a emanet ol. Siz bu mektubu okuyanlar da Allah'a emanet olunuz.

Yüce Allah’a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: