ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

13 Kasım 2019 Çarşamba

İnsanın çıkmazı

L.G.B.T. ?

İtilen insanın veya ittiğimiz insanın sesi o L.G.B.T.

Görmek ve duymak  istemediğimiz ses L.G.B.T. .

Aslında kendimizi kandırıyoruz... (?)

Yüce Allah her bir insanı yarattı.
Ve Yer yüzünde yaratılmamış bir canlı var mı? Allah hiç yarattığını bilmez mi?

Türkiye Cumhuriyetini Camilerle, dini gruplarla doldurduk da bir yoksula ev yapamadık... bir borçlunun borcunu ödeyemedik...

Siyasetçilerin peşinden gittik ama bir çocuğa merhaba diyemedik...

Altınları yastık altında tuttuk ama fitre ve zekat da cimri olduk...

Bir tatlı söz söyleyip gönüller yapmak yerine kalp kırdık...

Doğru söylemek yerine yalan konuştuk...

İslamı en iyi bilen yarışına girdik ama eşlerimizi sevmedik...

Ahlak ve edep ile tavrımızı belli ettik ama adil olmakta tepe taklak olduk...

Hoparlörden çıkan Ezan sesi ile ülkeyi inlettik ama bir insan konuşmak istediğinde yüzüne kapıyı çarptık...

Siyasiler atlarını koştururken alkış tuttuk ama konuşmak isteyene söz hakkı vermedik...

Yerli-Yersiz hain dedik,  engelledik kişiyi ama "çok yaşa paşam" sesleriyle ile inlettik bozkırı...

Helal lokmayı öğütlerken evlatlara, hak yememeyi  öğrenemedik...

Allah çok iyi bildiği halde biz hep biliyoruz ama nasıl!..

Artık insanların haklarını vermek ve haklı taleplere kelepçe vurulamaz!

Bizler insanız üstün değiliz ve bilen de...

Kümelere göre İslam kabul edilemez! Maalesef ülkemiz de kümeleşme var olduğuna göre İslam da farklı farklı.

Halbuki İslam sadece bir tane...
Neden farklılıklar var?

L.G.B.T. Gerçeğini görmezden gelemeyiz ve adil olmalıyız ki yalanın arkasına gizlenmeyelim.
Kabul etmeye bilirsiniz ama o insanlar ülkemizin vatandaşıdır.
L.G.B.T. 'li vatandaşların haklarını çiğnemek doğru değildir.

Biz insanlar o kadar çok yanlış yapıyoruz ki fuhuş yaparak evine ekmek götürmeye çalışan insanlara hiç adil değiliz..
Kendimizi haklı çıkarmak için İslamı kullanıyoruz çıkarlarımız doğrultusunda..

Vatan Millet sakarya ile uyutuluyor ülkemin insanları.

Hep Kapıları kapatıyoruz ama hiç konuşmuyoruz... Yakıp yıkmak çok iyi bilinir ama nedense insan olduğumuzu unuturuz...

Yalan, batıl, büyü ve haram ile yıkanan Kalp hiç temiz olur mu?.. (...)

Ben bilen bir insan değilim.
Bu yazımı doğru kabul etmeyin ama düşünün ki yarın gelecek parlak olsun...

Not: L.G.B.T. konusu ayrı bir konu benim için. Çünkü yeterli bilgiye henüz sahip değilim veya henüz bilgi eksikliği ve vb. içindeyim. Böylece daha iyi olamıyorum konunun anlaşılması ve anlatımında. Kendimizi kandırmayalım adil olalım.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: