ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

21 Kasım 2019 Perşembe

Göze batırmak -2)

İnternet gazetesinde ki bir manşette
Bebeğe Mevlid olarak okuyucunun gözüne sokulan konunun muhatabı bir cevap vermiş. Manşete yansıtılan cevap: "Ben vergimi veriyorum".  Yani eğer kendisinden bir medet uman kişinin aldığı yanıt şu olacatı: hemen ağzına bir bant yapıştır.. "duymamış olayım"!

Yani biz biliyoruz ki Kur'an da gerçekler yazıyor. Okunması ve anlaşılması, yapılması gerekir.

Ben bu ülkeden cevabımı aldım.
İşte benim duam:
Rahman ve Rahim Allah'ın adıyla.
Allah'ım! Türkiye Cumhuriyetini ve Devletini, halk dahil ne siyasilere, örgütlere, sağcısına, solcusuna, dincilere, zenginlere, sahte güce ne de siyasete muhtaç eyleme. Bir şeyler için de olsa bile mecburiyet ve zorlama da eyleme Allah'ım. Amin. İnşallah. Ülkemizi ve Devletimizi, halkı koru. Amin. İnşallah. Vb. Vs.

Ben yıllardır kendi ülkem Türkiye Cumhuriyetinden cevabımı alıyorum.
Ülkem ve Devlet suçlu değil.

Bilgi: Suç insan kaynaklı olur. Anlaşılıyor mu?

Halbuki Kur'an çok güzel anlatmış gerçeği. Anlaşılıyor mu?

Oyun - eğlence gören insan Peygamberin sözünü dinler mi?

Kur'an para ile satıldığında doğru hiç doğru  kabul edilir mi?

Bilgi: Zengin hangi taraftan olursa olursa olsun sırf zengin olduğu için bir müdahale edilir mi zengin kişiye?
Cevap: hiçbir insana zengin olsun-olmasın müdahele edilemez. İnsanlar kim olursa olsun istediği gibi yaşar ancak ülkelerin yasalarına uyma zorunluluğu vardır.

O yazıları gazetelerde yayınlayanlar ve sosyal medyada ilgi alaka gösterenler belki sizlere bir cevap vermiş oldum.

Diğer konu; Twitter mobil uygulaması yüklü olduğundan dolayı öneriler alıyordum Twitter'dan. Bir öneri adeta bizi aptal yerine koyup koşturmak isteyen bir şahsın öneri olarak sunulan bir Tweet'iydi. Hatırlarsınız. Başartülü kızlara saldırı ile ilgili bir Tweet idi. İçeriğini Twitter ben istemediğim halde okutturuyordu. Sözde AKP'li bir şahıs olduğunu (veya saadet partili de olabilir. Her neyse)  Yayınladığı Tweet'inde içerik olarak şu mesajı veriyor. "Tekme - tokat gebertin onu"!
Demek istiyorki; ben, siz akılsızların çobanıyım istediğim yana sizi sürerim ve istediğimi yapmanız gerekir. Çünkü benim başartüme dokunulmuştur... vb.gibi.

Eğer insan aklını işletmez olursa başkaları başkasının aklı sizi yönetecektir.

Eğer aklımızı işletmez olursak onların kölesi oluruz...

Hatırlayınız. AKP'li Liderden Vekillerine kadar Sayın, Abdullah Gül hakkında ileri-geri konuşurlardı medya önünde. Evet güçlüydüler Sayın, AKP. Neden arkadaşı A. Gül'e bir telefon etmek yerine medya önünde hakkında konuşuyorlardı?
İlginç değil mi? Halbuki arkadaşlarına bir telefon kadar yakınlar neden iletişim sağlamıyorlardı? Sormak ve öğrenmek varken kamuoyuna topu atıp insanları top peşinde koşturmak değil mi ya da kendi istediğin olması için neden insanları ateşe atmak için bu çaba niye?

Yandaş medya da hop hop atlıyor ve düşünmüyor... biz nereye sürülüyoruz, diye.

İnsan insana çoban olmasın artık ülkem Türkiye Cumhuriyetinde.

Ne AKP masum nede CHP.
Siyaset ve siyasiler masum değildir.
Parti ayrımsız hiçbir siyasi masum değildir. Siyasilerin elemanları dahil örgütleri çok mu masum? vs. Neyse. Kısacık bıraktım.

Türkiye Cumhuriyeti halkına:
En hayırlı Yüce Allah.
O kapıları çalmayın açılmaz!..
Yüce Allah en hayırlısı.

Rahman ve Rahim Rabbin Allah'a gel ve hayırlı olanı iste.

Önemli! Ben bilen bir insan değilim.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: