ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

11 Kasım 2019 Pazartesi

Bir şeye ifadem

Merhaba, nasılsınız millet!

Atatürk'e benzeyen Göksel Kaya'a Atatürk'ü istismar ediyor ile ilgili eleştrili yazılar içeren yazılar yazılmış gazetelerde. AKP'nin Lideri Erdoğan da katılmış Atatürk istismarlığı eleştrilerine.

Ben de kendi ifademi ifade edeyim. Siz karar verin hangisi doğru.

Atatürk'e benzeyen ilk kişi ve tek kişi de değil Sayın, Göksel Kaya. Bunu da hatırlatayım istedim.

İnsanlar Göksel beyi Atatürk'e benzettiğinden ve Atatürk'e olan kalplerindeki sevgi ve saygıdan Atatürk'ümüze saygı ve sevgiden dolayı hürmeten sevgilerini sunarlardı. Çeşitli ikramlar ise hürmetti Atatürk'e. (Bilgi: Tatlı bir söz de ikramdır.)

Birileri bu sevginin hürmetine istismar diyor! Nasıl bir kimse o insanlar! İstismar olarak nasıl değerlendirilir?

Ben de Rahmetli enişteme benzettiğim bir İnsana sevgi hürmetine bayramlaştım. Bu şimdi o birilerinin dediği üzere istismar mı oldu?

İstismar nedir ne değildir? Öğreniniz.
Öğrendikten sonra şu soruyu sorun kendinize; Göksel Kaya'nın kendisi dahil ve kendisine sevgi sunanlar İstismarcı mı oluyor? Vicdanen doğruyu doğru da bulacak mısınız? Tavsiyem: Kendinizi geliştirin ve bir şeyler öğrenin. Hayat dediğin A.B.C. vb. Değil.

Bilmeyenlere bilgi vereyim.

Merhumlar için Fatiha okunur ve  sadaka da verilir.
Diyanet benim kurumum değil ama gidip bilgiyi alınız.

Kimse kimseyi kandırmasın!
Attatürk'ten Allah razı olsun! bu sizlere bir doğru bilgidir.
Atatürk değerli bir insandı ama istismar etmeyenlerin gönlünde yaşıyor...

Atatürk sadece Nutuk'tan öğrenilmez...
O bir ilah ve Tanrı değil, halkın sevgisini kazanmış iyi bir İnsan ve bir Lider.

Kinleri barındıran insanlar nasıl olurda iftira eder? Ey, kimi kandırıyorsunuz! Anca! kendinizi kandırırsınız.

"Maske takanlar; Maskeli Süvariler kadar gözü pek ve cesur değildir"...

Kimse kimseyi kandırmasın.
Artık Yeter!

Peygamberlerden de bir şey öğreniniz.

Ne beni ne de bir başkasını değil Peygamberleri örnek alınız.

İnsanların en gerçek rehberi: Peygamberler ve Havva Anamız, Kur'anı Kerim.

Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir İnsan değilim.
Ben hiçbir şey bilmiyorum
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: