ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

21 Kasım 2019 Perşembe

Göze batırmak -1)

Yine açık ve net ifade edeyim.
İslam tek bir dindir.
İslam kişi ve kişilere, örgütlere, gruplara, siyasilere vb. göre bir din değildir. Her insan okumalı ve bilmediğini öğrenmelidir.

Eğer ülkemizde ticari bir ürün olarak satılan Kur'an ı Kerim gerçek ise herkes okusun. İnternette ücretsiz birçok yayın olduğu gibi Kur'an ı Kerim de var.

Gündemimizde yeni gündem yapılan bazı fotoğraflar konuşulmakta.
İlki seccade üzerindeki yeni gelin diğeri de bebek mevlidi yapan zenginlik ve gösterişlik içeren muhafazakar zenginlerin lüks hayatı medyanın gündemine getirilmiş.
İlk defa zenginlerin fotoğraflarını gördükleri için mi bu şaşkınlıkları?

Veya şu birilerinin tabiriyle şu kapalı zenginler! Lüks ve şatafat içinde!
Halbuki sağcısı, solcusu, dincisi, muhafazakarı, ateisti vb. Bunların içinden de lüks hayat yaşayanı var görmüyor musunuz?

Ne bekliyor sunuz? Fotoğrafları gözümüzün içine sokarak ne gibi bir şeyden nemalanmak mı istiyorsunuz ey siz şaşkınlar?

Şu olabilirdi belki istediğiniz;
Fakir bir kimsenin veya orta halli bir kimsenin kıskançlığından ve haset ile beddua etmesini mi isterdiniz ey şaşkınlar?

Zenginler kim olursa olsun, neye inanırsa inansın, nasıl yaşarsa yaşasın beni hiç ilgilendirmiyor. Ben fakir bile olsam ilgilenmiyorum.

Zaten Kur'an okunup anlaşılsa idi ve birşeyler yapılsa ne Türkiye'de ne de dünyada fakir mi olurdu?

O sizler neden ilgilendiniz?
Onların şatafatı varsa diğerlerinin yok mu? Yahu Tarih boyunca şatafatlı yaşayanlar hep olmuş. Hep de olacak. Bunda anlaşılmayan bir şey var mı? Zenginlik ve gösteriş seviliyor ve bu tarih boyunca var olan şeyler. Kur'an'da anlatılıyor ama okunması ve anlaşılması daha iyi olur.

Halkın bilmesi gereken; siyasilerden, zenginlerden vb. değil sadece Yüce Allah'tan isteyiniz.

İstenilse Türkiye'de fakir bir insan olur mu?

Benim hiç bir kimseden bir isteğim ve talebim yoktur.

Yazılarım okunsaydı ve sözlerim, fikirlerim içeriğinde faydalı olanlar belki vardı. Fikirlerim ve sözlerim içeriğinde eğer belki faydalı olanlar ortaya çıkartılmış olsaydı ve bundan yola çıkılarak ülkemize kısmende olsa faydalı olmanın mutluluğunu  parasız bir insan olarak yaşayacaktım.

Ülkem bir insanın göz yaşlarını nereden görecek de mendil uzatacak veya akan göz yaşlarını silecek?

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: