ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

7 Şubat 2022 Pazartesi

Halk için


Sondakika.Com web sitesinde yeralan bu manşet haber Türkiye Cumhuriyeti halkının vicdanına bırakıyorum.

Bir şey de ben yazayım;
Isparta ilimizde yaşanan elektrik kesintisi ile ilgili çıkartılacak fatura ve hükümetin kendisi dahil ve  elemanlarının maaşını, harcamalarının da birçok fatura Türkiye Cumhuriyeti halkı öder. 

Bilmem anlata bildim mi?

Siz de seçiminizi doğru yapınız.

Ben hiçbir siyasi partiye oy vermedim ve onlara kul olmadım. 

Geçmişim de oy verdiklerim oldu. Geçmişte kaldı. Aklınızı ve kalbinizi Tanrılara teslim etmeyiniz! 

Eğer 2023 seçiminde sandığa gelirsem ve  değişiklik olmazsa hiçbir parti ve bağımsız adaya oy vermeyeceğim. 

Eğer hükümet dürüst ve vicdanlı ise  istifa etmelidir. Kamu ve Kurumları elemanlarıyla birlikte boşaltıp ne aldılarsa iade edip ülkemizi terk etsinler.

Ey, İmamoğlu ve CHP, diğer örgütler sizler de istifa edip kamu ve kurumlarımızı boşaltın. Ve ne aldıysanız iade edip ülkemizi terk ediniz.

Şimdiden sizleri bilgilendiriyorum.  Eğer ileri de olacakları tahmin bile edemezsiniz.

Allah'tan başka İlah ve Tanrı yoktur.

Allah'a itaat ediniz. O şeytan hiçbir kimseyi karanlıktan aydınlığa çıkaramayacağı gibi ne de kurtarıcınız da değildir. Zaten Şeytan yardımcınız ise cehennemi boylarsınız.

Her şeyin en doğrusunu sadece Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum. Ben sıradan bir hiçim.

Son not: halkı üzmeyin! 

Hiç yorum yok: