ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

14 Şubat 2022 Pazartesi

Lerzan Mutlu

Lerzan Mutlu'ya yazılan bir mektup.

Merhaba Sayın, Lerzan Mutlu.

Bazı yıllar size duyduğum duygular vardı..
Gelmek isterdim ama bir sözünüz veya bir şey beni sizden uzak tutardı.

Ve son olarak yeni bir açıklamanız veya muhabire konuşmanız yazıya dökülen kısacık bukleleri okudum. Çok iddialı bir söz dedim kendi kendime. 

Neydi o sözünüz? Zekaların sevişmesi! 

Bende de her insanda olduğu gibi bir zekâ var ve insan zekâsı Allah'ın bir lütfu. 
Doğru kullanılan zekâ ışıl ışıl parlar. Kimi insanlar da eğitim ve imkân nispetinde zekâ kullanımı olur. Ya az ya da çok!.. 

Meselâ ben de kendi zekâmla eğer bir gün olursa size nasıl evlilik teklifi yaparım üzerinde zekânın tasarım bölümünüde aktif ettim ve sonuç;

Bir sahne belirlenecek ve sahne dekoru yapan bir ekip ile hayalî düş gerçeğe dönüşecek.

Size en iyi evlilik teklifinin Sinderella masalının küçük bir kopyası ile evlilik teklifi yapmak olduğunu düşündüm ve zekâ da bana cevaplar verdi Allah'ın izniyle.

Neden sinderella ? 

Sizin giyiminiz, ışıltılar parlayan ışıltılara olan sevginiz ve ilginiz olduğu varsayımından çıkardığım sonuçlardan kısmen kadarıyla.

Hayâl ve tasarım gerçek olur mu bilemiyorum.

Ben de sizin gibi 45 yaşında bekâr bir insanım. Ay farkıyla sizden büyük sayılırım.

Varlıklı bir kimse hiç değilim. Masallar da her şey çok güzel. Gerçek hayat farklı.

Benim hem ekonomik hem de bir sağlık sorunum var. Sağlıklı görünsem de görüntümle ilgili bir sağlık sorunum var.
Hamdolsun Allah'a iyiyim. 

Eğer bir gün Rabbimiz lütfederse size talip olurum. 

Kendimle ilgili kısa bir bilgi vereyim;

Tahsilim sadece Orta okul. 
Ne Avrupa gördüm ne de bulundum bir yabancı ülke de. 

Görmek: Fotoğraflardan ve resimlerden, TV'den,  İnternetten. Yani, görmek kısaca.

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığımdan başka bir de zekâm vardır. ileri bir seviye değildir.
 
Allah'a şükürler olsun kimselere kul olmadım ne de putlaştırmadım bir şeyleri.

Size ve ziyaretçilerime;
Sağlık ve Sevgiyle kalın. 

Saygı ve Esenlikle, 
Murat YAZGI

Not: Elbette harika bir insan değilim.
Hatasız ve kusursuz hele hiç değilim.
Bu yazım hatalar içerebilir olsa da sözlerimin ve yazdığımın arkasındayım.

Özür dilerim hem sizden hem de herkesten.

Böyle bir yazı neden yazıldı?
Mezara neden götüreyim ki.






Hiç yorum yok: