ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

20 Şubat 2022 Pazar

Parasız adam gereksizdir!

Magazin basınından haber başlığı: parasız adam gereksizdir!

Bir şarkıcının kızı "parasız adam gereksizdir" demiş magazin basınına.

Daha önce de başka ünlü bir kadın benzer açıklaması veya doğrulayıcı bir sözü olmuştu birkaç yıl önce magazin basınına.

O kadınlar ve gerçeğin tokat gibi yüzümüze çarpan sözü;
paralı ve zengin erkek olsun ki aşk da ve evlilik de yaşansın. 

Bunlar, halkın zenginleştirdiği ünlü kimseler.

Bir bilgi; (hatırladığım kadarıyla) Kur'anda da bahsedilir. Zengin zengin ile evlensin. her kadın ve erkek kendi yaşıtı ile evlensin.
Falan filan. 

Kimseye kızmıyorum. Çünkü adalet ve hak-hukuk denge olması gerekir. Kur'an mesajı açıktır. 

Ben de farklı yaş gruplarından kadınlar sevdim. Ama uzaktan... ellerini dahil tutmadım. Hiçbir çiçeği dalından koparmadım... (...) Allah için sevdim.

Bugün ne kazandım: Merhaba dahil hiçbir şey olmadı ne de kazanımlarım yok! Çıkarsız sevmek çok zor!.. zor zanaat gibi bir şeydir. 

Yani diyorum ki; el ile tutulan ve göz ile görülen bir Merhaba olmadığı gibi ne de başka birşey yoktur. Yıllar önce gelen bir yazı kastedilen ifade ve anlam vb. değildir.

Kur'an çok daha doğru anlatır her şeyi. Biz insanlara göre evetler ve hayırlar vardır. Doğru yolu bulmak aydınlatacaktır biz insanları. İnşallah.

Eğer evlenirsem bir gün;  Eşimin Türkiye Cumhuriyetinden olmasını istemek çok zor.
Yani o beğenilmeyen veya o örgütlerin (islam üzerinden bir görüntü vererek konuşanların) ifadesi ile gevur denilip küçültülen insanlardan birisi benim eşim olmasında bir sakınca yoktur. İnsanın insana koyduğu kurallar ve yasaklar Allah nezdinde çok mu itibarlı veya saygın, değerli? 

Allah en iyisini bilir.

Hemcinslerim olan erkeklere nasihatım;
çiçekleri koparmayınız. Sevgi ve saygı, iletişim çok önemlidir. Meyveler ise yavrucuklardır. Meyveler sevgi ve ilgi istediği gibi sevgi dili ile kurulan iletişim ve eğitim çok sevgi ve hoşluk içermelidir.



Neyse. 

Farklı konuya geçeyim. 

Konumuz pahalı ve pahalaşan, daha da pahalaşacak olan bir hayat var.

Peki biz halk olarak nasıl yaşayacağız?

çözümü:

Türgev ve İlim Cemiyeti vakfı, Erbakancılara yakın tüm dernek ve vakıflar, Müsiad, Tayyip Erdoğan ve ailesi, AKP'li vekiller, AKP'li iş insanları ve AKP'nin emekli vekilleri, CHP ve HDP ve diğer siyasi örgüt ve bağlantıları, siyasi ilişkiler vesaire. İşte bunlar bizim faturalarımızın tümünü ödemeleri elzemdir ve acilen ödemeleri icap eder. 

T.M.O bile karagün dostu değil de özel sektör gibi yöneten AKP yüzünden 10-50 Lira aralığında satılması gereken bir teneke yağ olmuş 92-99 TL. İşte bu hem ülkemize hem de halka zulümdür. 

Tarım Krediyi kurduran Erdoğan bile ucuz ürün satmıyor! 

Öğrenci bile kotalı İnternet kullanmak zorunda ve zorunluluk çağ dışı bir zulüm.

Aklımızla alay edenlere yazıklar olsun. 

Hayat Bedava ya olsun ya da siz 10 TL bir fiyata  iyi kalite de sızma zeytin yağını satın alabilecekseniz iyi  hayat mümkün olur. İnşallah. Zeytin çok değerli.

Her şeyi Allah çok iyi bilir.
Ben hiçbir kimseyim ve hiçbir şey dahil bilmiyorum.

Not: birileri hep edepten bahseder diğerleri de Erdoğan'ı övmekten bahsederken  halkın ekonomik sıkıntılarına ve diğer sorunlara  çözüm neden üretilmez?

 Siz İnsan Evladı değil misiniz? 
Bu soru ile sizlere eleştirim olmuştur. Farkında mısınız? 








Hiç yorum yok: