ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

19 Nisan 2018 Perşembe

Türkiye'de seçim

Türkiye'de erken seçim için Sayın, Bahçeli ve Sayın Erdoğan'ı tebrik ederim.

24 Haziran 2018 günü Türkiye'de seçim var! Bilginiz olsun. (Eğer tarih değişmezse 24 Haziran günü.)

En son referandumu hatırlayın.. Sanki Referandum değil de siyasi seçim provası gibi bir hava içeren Referandum. Referandum da öyle bir seçim havası oluşturuldu ki iktidar tarafından  ve muhalefette altta kalmamak için gaza basıyordu.. Propagandalar,  kurulan kürsüler, hoparlörü delen ses, sesleri mix ederek gazetelere ve oradan tüm medya organlarına.... İşte böylesi bir Referandum ve soru işaretlerini de barındırıyordu. Siyasi seçim atmosferi o kadar etkili ki  Başkanlık eklenen  Referandum
soru işaretleri doğuruyor ama maalesef pek daha Başkanlığın nedir değildir konusunda sağlıklı fikirler oluşmuyor, oluşamıyor, oluşturulmuyor, oluşturulamıyor... vb.

......
Hatırlayın! Günlerden bir gün Sayın, Kemal KILIÇDAROĞLU C.H.P Genel Başkanı olarak Sol siyasi mensuplarından Merhum Deniz GEZMİŞ'i gençliğe ve halka rehber sunmuştur. Halbuki, Türkiye Cumhuriyeti Kuruluşunda müthiş bir başarıya Allah'ın yardımı ve halkın saygı ve sevgisinden desteği ile Sayın, Mustafa Kemal ATATÜRK Türkiye Cumhuriyetinin kuruluşunda çok büyük fedakarlık, zeka, mücadele örneği göstermiştir. Ve Kahraman ATATÜRK ve Kahraman halk ve o mübarek hayvanları da unutmamak gerek...
ATATÜRK'ün kurduğu bir siyasi parti olan C.H.P'nin bugünkü genel başkanı nasıl oluyor da sol siyasi mensuplarından merhum Deniz GEZMİŞ'i rehberiniz olarak Türk gençliğine ve Türk olsun-olmasın nasıl olarak rehber sunuluyor? Şunu da belirteyim; Merhum Deniz GEZMİŞ'e bir kinim yoktur. Ve de düşman değilimdir. Ancak en iyi rehber ve örnek Peygamberler ve Kur'an. Sayın, ATATÜRK çok güzel demiş çanakkale zaferine mermere nakşeden sözü: Evlatlarınız, Evlatlarımızdır...
Böyle bir söz insanın içinde kin bırakır mı? Allah razı olsun ATATÜRK'ten.

Siyaset ve ilginç atamalar ve müthiş yüksek maaşlar, lüks hayat... ve Vatan Millet nutku...
"ne bu yaman çelişki"!

Siyaset ne acayip değil mi?
Ülkenin sorunlarının çözümü propagandaya kurban edilmesi...

Yoksulu bi'oraya bi'şuraya sürüklemek... Çözüm gibi sunulanın çözüm sunmanın çözümsüzlüğünde debelenen vatandaşlar...
..............

Neyse. Fazla uzatmadan yazımı şöyle bitireyim.
Halka şunu ifade edeyim; Ben artık Seçimlerde oy vermiyorum. Eğer sandıkta cevabım değişmezse seçimler de  OY VERMEYECEĞİM. Arzu ettiğim bir Meclis olmayacağı gibi. H.D.P ve Siyasetin olduğu bu Millet Meclisi benim arzu ettiğim gibi değildir. Allah çok iyi bilir. Halkı siyasete ve teröre, propagandaya kurban etmeyecek ne ve neleri var?

Siyasetin sonu gelmelidir!..

Artık iyi bir karar vermeliyiz ki hep birlikte Türkiye Cumhuriyeti olalım.
Siyaset ve propaganda olmayan bir Türkiye Cumhuriyeti olalım mı?

Karar Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının.
Kararınız ne olursa olsun tek değilsiniz, oy verirken iyi düşünün. o bir oy çok kıymetli olabilir siyasiler için ama asıl kıymetli olan sensin.. Unutma!

Allah'a hamdolsun!
Belki çok kısa bir yazı oldu ama konu inşallah doğru anlaşılır.
Allah çok iyi bilir. Ben bilen bir insan olmadığım gibi dil ve imla hataları da olabilir. Özür dilerim. Biliyorum ben fakir bir insanım ama aptal değilim.
Çok da zeki değilim. Ben sadece Mr. Murat YAZGI. Ve sadece bir vatandaşım.

Son cümleyi şöyle noktalayım.
Allah çok hayırlı ve mübarek.
Türkiye Cumhuriyetinin kıymetini çok iyi biliniz.

Hiç yorum yok: