ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

23 Haziran 2018 Cumartesi

Türkiye'de Seçime doğru

Biliyorsunuz ki 24 Haziran 2018 günü Türkiye yeni bir seçime giriyor. Bana ve herkese ücretsiz olarak tanınmış internet üzerinden sosyal medya platformları ile  ilan ettim oy vermeyeceğimi. Eğer sadece A.B.C ile kalsaydım  (yani sığ bir değerlendirme yapsaydım) elbette ki vereceğim bir parti veya ittifak olurdu. Gerçi partiler ittifak çatısında yağmurdan korunuyor veya halktan gizlendiklerini sanıyorlar!.. Ya neyse!

Yine de ben A.B.C ile bir değerlendirme yapsaydım vermek istediğim en uygun ittifak Cumhur ittifakı olurdu.
Ama ben Dünü ve bugünü, geleceği değerlendirmeye aldığımdan dolayı en küçük detay bile değerlendirilir. Örneğin; Düne kadar koalisyona kırmızı ışık yakılırken bugün ise koalisyon için yeşil ışık yakılınca biz de anlıyoruz... 

Solcular ve Sayın, Perinçek için tavsiyem: Bayrak; şanlı ay yıldız olsun. O orak çekiç olmasın... Sayın, Perinçek ve partili yol arkadaşlarına, sevenlerine tavsiyem: Bayraktır o Şanlı Ay yıldız!..  Tek parti olarak seçime katılan Sayın, Perinçek'i tebrik ediyor ve başarılar dilerim. Bağımsız Türkiye Partisini Tebrik ederim.
Herkese tavsiyem: Şanlı Ay yıldız olsun en güzel bayrak!

Halk için tavsiyem:
Seçim sizin...

Öğüt: Dünya hayatına aşık olma sen ölümlüsün... Unutma Rahman ve Rahim Yüce Allah'ı!.. Peygamberler; Elçimizdir.  Unutma! 

Adaleti ve merhameti kendine ve seçtiklerine giydirdiğin giysi olmaktan çıkar ki sokakta uyuyan kimsesizin üstüne yorgan ört ... Kışlık bir elbise ol ki evsizin üzerini örten...

Nefsini ve ahlakını kınayan değil, ıslah eden ıslah edici ol!..

Oy peşinde değil hizmet için Allah'a koşanlardan ol; ey insan!

Allah'a hamdolsun. Elhamdülillah!
Her şeyin en iyisini ve doğruyu çok iyi bilir Yüce Allah. Ben bilen bir insan değilim.
Bu yazı: Yalan ve yanlış, çeşitli hatalar içerebilir. Eksik de kalabilir. Özür dilerim.

Hiç yorum yok: