ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

18 Ağustos 2019 Pazar

Bei Latoa

Hayat bir yarım elma...
- Latoa aşkım!
- Görüyor musun?
- Kuzey ışıklarını?
- Evet, tatlım!
- Tatlım!
- İşittiğim en güzel sessin aşkım!
- Yıldızlardan seni kıskanacağım!
- Işığın kalbimde aşkım!
- Hey!
- Latoa! Latoa!
- Aşkım Latoa buradayım!
- Bak gök yüzüne..
- işte orada! İşte o yakışıklı yüzüm yansımış.
- Sen de pırıl prıl parlayan yıldızsın.
- Gül kokun burnumdan kalbime kadar geldi.

- Latoa: Hadi canım sende!
- Latoa: Nereden uyduruyorsun?
- Murat: Sana olan aşkımdan, kalbimden akan sözler.

İşte bu da eğitim ve evlilik, aşk hayatınıza bendenizden küçük bir hediye bir yol gösteren rehber.

Not: Asıl en iyi ve gerçek rehber: Peygamberler ve Kur'an.

Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Herşeyin en doğrusunu yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: