ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

31 Ağustos 2019 Cumartesi

Ben Anladım...

Atatürkçülük yaparak mal ve zenginliğe kavuşanların,
Osmanlıcılık ve vatan millet şovu yapanların,

Dini söylemler ile halkı kendi istedikleri yönde eğiterek sürenlerin,
Din ve çeşitli sömürüler ile keyf edenlerin,

TV'lerde yarışma ve şov adı altında yalan söyleyerek yalanı sevimli gösterip gerçeği gizleyen  halkın duygularını istismar ederek, çok büyük para kazanan oyuncular, konuk ve misafir olarak kim ve kimler varsa, sunucular, yapımcı şirketleri ve (iftira ve yalan ipini tutan her kim varsa), TV sahiplerinin,

Bir TV kanalında Hale Soygazi Hanım Efendinin hem iffetine, namusuna dil uzatarak toplum nezdinde küçük düşürenlerin iftirayı sevimli göstermeye çalışanların,

Köylü halkın topladığı çekirdeklerin yersizlikten dolayı araçlar için yapılmış yolun bir şeridini kapatarak asfalt üzerine kurutma amaçlı çekirdeklerin  serilmesine ve bu insan sağlını hiçe sayan işin olmasına izin veren kurum ve satışa hangi gerekçe ile sokulması ve insan sağlığına elverişli olmadığı halde veya kalite-kontrol yapılmadan satışa uygun hale getirenlerin, hem üreticinin hem de tüm sorumluların kazanacağı parayı umursayanların,

İşte insana ve tabiata değer vermeyenlerin, kibirlilerin, Cimrilerin, kincilerin, cehaleti tutanların vb.vs.

PKK ve FETÖ, DHKP-C, IŞid (Daeş) vb. Bunlar birer yasadışı faaliyetler içerisinde olan bir katil ve gizli bir örgütün tasmalısı olduğunu bilerek destek çıkanların,

OLSUN TÜM BAYRAMLAR.

BIRAK ONLAR OLSUN DÜRÜSTLÜK ABİDESİ KADIN VE ERKEKLER.

SİZİN OLSUN TÜM BAYRAMLAR.

YÜCE ALLAH BANA YETER.

SEVGİ VE SUNULAN SAYGI BİZDEN İSE HERHANGİ BİR KARŞILIK ALMAYIZ. ELHAMDÜLİLLAH!

Not: Hale Soygazi Hanım Efendi ile ilgili bilgiler malumunuz medya ve basından alınmış ve bu yazı içerisine eklenmiştir. Bu yazının bir iftira olduğunu düşünüyorsanız Savcıya giderek gerçek belgeler ile : (yalan ve kurnazlık içermeyen gerçek belgeler ile bendenizden şikayetçi olunuz.)

Bu yazı çok eksiktir ve mutlaka gerçek doğruyu bulursanız içerisinden alınız. Ancak ben doğru olduğu ile ilgili yazımın değerlendirmesini siz okuyucular yapmalıdır.

YÜCE ALLAH'TAN BAŞKA İLAH VE TANRI YOKTUR.
HAMDOLSUN YÜCE ALLAH'A.
ELHAMDÜLİLLAH!
HER ŞEYİN EN DOĞRUSUNU SADECE YÜCE ALLAH BİLİR.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: