ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

26 Ağustos 2019 Pazartesi

Biz ne olduk?

Biz ne olduk?

Bırak onlar olsun erkekler ve kadınlar
Biz ne toprak olduk ne de taş

Paraydı süsleri
Çamurdu bizim ayakkabımızın süsleri

Nişantaşı'nda, Bodrumda kahve içilir Bizim de paramız olduysa sene boyunca bizim evde kimi zaman çay, çay yerine de bir bardak sıcak su içilir

Ne hayatlar yaşanır Türkiye Cumhuriyetinde
Devletin işi çoktur
Siyasetçilere daha kırmızı, mavi halı serecektir pahalı papuçları kirlenmesin ve gelenek devam etsin diye.

Garibanı en iyi düşünen, halinden anlayan, gören, bilen Yüce Mevlamıza Hamdolsun
Selam Almayız onlardan ama Yüce Allah'ın Rahmeti ve Merhameti olmasa perişanız...

Not: Ben hiçbir şeyim ne de şair değilim. Adımı soracak olursanız Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı bendeniz Murat YAZGI'yım.

Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyi en iyi Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: