ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

22 Ağustos 2019 Perşembe

Biraz Magazin

Ünlü REYNMEN!
Rap Müzik çocuğu Reynmen. Arabeskin Rap tarzı o bir Reynmen!

Neyse. O kadar çok eleştrildiki, bendeniz de bir şeyler yazma isteği uyandırdı. Çok fazla oldu bu saçma ve yanlış eleştri. Haksızlık da oluşması da yanlış. Aleyna nasıl da yolun başında ise Reynmen de öyle. Yahu, Reynmen henüz çok genç ve yeni yeni tanınmaya başladı.
Öğreneceği daha çok şeyler oluğu gibi kendisini geliştireceği çok fazla zamanı olacak. Ama Gençlerin hevesini kırmayın. Bu dünya kimseye kalmayacak. Unutmayın.

Hepimiz de küçüktük ve doğal olarak hatalar yapmak. Hatalardan ders çıkarmak elbetteki doğru. Zaman ve hak tanıyın, ey büyükler!

Reynmen nasıl meşhur oldu? YouTube web stesinden yayınlanmış milyon ve hatta milyarlarca yayınlanan video arasından.
Peki, Türkiye'de en çok çocuklar ve gençlerin videoları izleniyor.
Ben bir yetişkin olarak çocuklar ve gençler ile doğru iletişim veya frekans kuramadım. Peki ne oldu?
Video izlenme rakamlarım ve kanallarıma abone sayılarım dahil tüm gerçek rakamlarım şunu söyler bana; ne var olduğum belli ne de yok olduğum. Yani çok ve oldukça çok düşük izlenme ve abonem var. Şu demek: ne para ne de şöhret var bana.

Gençler ve çocuklar kimin videosunu beğenirse o para kazanıyor!
YouTube web sitesinin reytinglerini çocuk ve gençler belirler. Benim gibi yaşlılar değil. Ben de de dert oldu ama YouTube'dan para alamamak. Kimseye belli etmeden dert bende kaldı. Benim isteğim şu idi; Payıma düşen Helal ve Temiz Paradan/kazançtan almak. Olmadı. Dünyanın sonu mu ki dert büyüsün?! Hepimiz ne de olsa öleceğiz ama kalpleri kırmayın...

O kadar çok video müzik varki varsa yoksa Reynmen konunuz olmuş.
Örneğin; Poll Müzik Prodüksiyon şirketinden; Sadece Sen ve Geçmiş Olsun Şarkılarıyla Başarılı genç kız Melisa ve yine Avrupa Müzik şirketinden yetenekli gençler. Birçok Müzik şirketinden yayınlanan müzik klipleri ve ismini dahil duymadığımız çeşitli yaşlardan şairler, şarkıcılar ve birçok yetenekli insanların videosu var YouTube web sitesinde. Hep eleştir ama nereye kadar! Kaf dağına mı yükselmek istiyorsunuz?

Yahu etrafa bakmayı ihmal etmeyin!..

Unutmadan söyleyeyim. Ben de neler neler gördüm ama açıklamadım. Önceki yazım da üstü kapalı tavsiye verdim. Anlayana. Reynmen konulu ilk yazımı da okuyun.

Hepimiz hata yaptık ve hala yapıyoruz da. Reynmen'e yapılan eleştri fazla ve haksız.

Büyük olabilirsiniz para, şan şöhret ve bilgi, yaş olarak vb. Pazara hakim olabilirsiniz ama siz de insansınız. Nereye koştuğunuzu görün ve işitin. Kendinizi de değerlendirin. Kimseye kalmayacak bu dünya!

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
En iyi bilen Yüce Allah.
Ben hiçbir şey bilmiyorum. Bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: