ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

4 Ağustos 2019 Pazar

DİKKAT!

Çok ünlü çizgi film ve karakterleri kullanılarak yapılan videolar ''Küfürlü Dublaj'' çocuklara iyi bir örnek teşkil etmiyor! Çocukları Koruyunuz ebeveynler ve aileler. YouTube web sitesinde rastladığım bir çok sevilen eski bir çizgi filmde küfürlü bir dublaj fark ettim. Ve birçok çocuklar ve herkes için uygun olmayan içerikler var YouTube web sitesinde. Sadece YouTube ya diğer web siteleri? Bilinemiyor.

Anne baba olarak çocuklarınız ile savgi ve saygı bağını güçlendirin. YouTube web sitesinde ben dahil birçok genç, çocuk video içerikler üretmektedir. ve popüler olanlar (izlenme ve abone sayılarınca, yorum vb.) iyi bir ücret almaktalar Sayın, GOOGLE tarafından. işte bu para hırsı yanlış ile doğruyu fark ettirmiyor.
Ne mi oluyor? Cevap: Pis işler. Türk insanı bir kere yozlaştı mı yalan bile tatlı oluyor. Para ve hırs: Yalan ve yanlışı sevimli yapar. İnsanı kimliğinden uzaklaştırır... Çok acıdır ki Yozlaşma insanın kültürünü, örfünü, saygı ve sevgisinde de değişikliğe uğratır. Ve sen farkında olmadan değişirsin ve bu değişim; kardeş ve vatan sevgisini, saygısını değersizleştirir ve böylece umarsız ve 'haya'sız dolaşırsın. Sırf Hırslar ve  Para için taklalar atmak.. Küfürlü - küfürsüz fark etmez onlar için.

Google ve YouTube'dan da talep edin her video içeriğini onaylamasın ve yayınlamasın.

Aileler ve yakınları lütfen çocukları koruyunuz. Her video denetlenmeli uygun olanlar izlenmelidir. Sosyal Medya'da da doğru düzgün içerikler üretilmiyor. Taklit ve kopya ile fenomen olunuyor. (istisnalar hariç) ve böylece tanınma ve para sana koşarak geliyor.

asıl gerçek olan: ''HELAL VE TEMİZ'' PARA, MAL VE MÜLK, VB.

..... . şimdilik bu kadar.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum. Bilen bir insan değilim.
Ben bir hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: