ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

26 Ağustos 2019 Pazartesi

Vakit kaybetme Polis

Yıllardır Polis tarafından kimlik kontrolü adı altında polisin arama  muamelesine maruz kalıyorum.

Halbuki ne canlar gitti bu güzel vatanda... Polisi Meşgul eden ve Yetkisini halkın üzerinde güç ile sergilemek zorunda bırakan hükumete bir kaç diyeceğim var.

Devlet ve Devletin her şeyini çiftlik gibi yönetip, çiftlik sürer gibi sürmek.. Kendini dokunulmazlık zırhı ile kaplamak, bu gayret niye? Kimden veya kimlerdendir korkun?

Ülkenin parası ve imkanları ile saltanat  kayığında sefa süren sen değil misin? Kamu ve Kurumlarda uygulanan kurallar ve kanun senin talimatın değil mi?

Halktan ve ülkemizden gerçekten ne istiyorsun Sayın, R.T. Erdoğan ?

Ey, Erdoğan! Hayat sana, ailene, damatlarına ve o birilerine hayat inanılmaz süper değil, ultra çok güzel değil mi? Gerçekten sen ve onlar ne istiyorsunuz artık bu gerçeği açıkla. Ölmeden Altın Tabuta girmek mi, bu gayret?

Asıl doğrular yapılsaydı nice şiddet mağduru insanlar katilleri tarafından öldürülmezdi. Şiddet ve Cinayetler vb. Gündem olmuş Ülkede. Nerede bu DEVLETİ YÖNETENLER?
H.D.P. isimli siyasi parti görünümlü PKK'nın elemanları ülkemizde ve meclisde olur mu?

Adalet ve haklar çöpe atılan bir atık değildir.

Polisi benimle meşgul edeceğine denetimler yaptırsaydın Devlete. Sağa-sola adam yerleştirmekle olmuyor ve devlete müdahalerle iyi kalite de iyi işler yapılamıyor. Tayyip'e hizmet etmek için çok meşgul yorgunluk oluyor devlette.

Devlet içinde güç oluşturmanın kime ne fayda!... Hayat size inanılmaz güzel! Boş gevelemeler, bomboş laflar değilmi?.

Artık bi'son versen ve onlar da... Dünya hayatının elbisesiyle dolaşmak neye yarar?

Devleti ele geçirmek ülkeyi ele geçirmek, işte bu kabul edilemez!
Artık son versin sen ve onlar.
Planları ve hevesleri altüst eder TÜRKİYE CUMHURİYETİ.

ARTIK OYALAMAYIN VE YALAN İLE ALDATMAYIN.

ALLAH'TAN BAŞKA NE BİR GÜÇ VAR NE DE İLAH VE TANRI VAR.

Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: