ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

8 Eylül 2019 Pazar

H.D.P. ve PKK

Öncelikle Gazeteci Syn, Cüneyit Özdemir'e Teşekkür Ederim.
Bir video ile konuyu anlatmış. Diyarbakır'lı Kürt Annelerin Oturma
Eylemine sesiz kalmayarak duyarlılığını ortaya koymuş ve eleştirilsel teşvik içeren bir davet sunmuş C.H.P. 'ye gönül vermiş ünlü insanlara. Diğer sol Partililer de var davette. Elbette davete icabet edenler olur mu, bilinmez.

Dün veya evvelsi gün sanıyorum bir basın açıklaması vardı gazetelerde. Kendilerine Cumartesi Anneleri diyen sayıları birkaç kişiden oluşan Acılı bir grup Anne... Evlatlarının fotoğraflarıyla Cumartesi günleri İstanbul Taksim'de oturma eylemi gerçekleştiren Anneler. Basın açıklamasını okuduğumda ilk izlenimim bu Anneler PKK'lı mı, oldu.
Sonrasında şöyle düşünmeye başladım, inandırılmış Anneler... H.D.P. ve KCK/YPG/PKK terör örgütünün bir hedef şaşırtma taktiği, gibi.

PKK Terör ögütü Kürtlere çok fazla zarar verdiği apaçık ortada.
Kürtler ve Aleviler Kullanılmış ve kullanılmaya devam eden, edilen insan kaynağı...

Komünizm/Sol siyaset; PKK ve Siyasi kolu H.D.P. için hizmet veren, hatta birlikte yürüyenlerden farkı dahil kalmayan ve özgürlüğün tasmasını zihninde taşıyan bir siyaset olmuş Türkiye Cumhuriyeti içerisinde.

DHKP-C isimli katil örgüt ve PKK terör örgütü gibi besinlerini insan kaynağndan alır ve Sol siyasette gezer bir Yabancı ülke menşeili yönetime boyun eğmiş katil ve pis örgütlerdir.

Kürtler ve Alevilere çağrım şu:
Kazan Kaldırın hem PKK/YPG/KCK/HDP ve DHKP-C vb. Sol siyasette gezinen bu şeytani insanların tasmalısı örgütlerin ve Sol siyasetin başına.

İllaki Siyaset olsun istiyorsanız, ben siyasete karşı olsam bile, tavsiyem; "TEMİZ SİYASET" Sahte güçlere ve silahlı örgütlere ve zalime boyun eğmeyen özgür ve bağımsız, adil, akılcı, zorluk çıkarmayan, çözüm sunan İNSANA VE TABİAT'A YAKIN VE SÖMÜRÜYE, HARAMA, İSRAFA, ŞOVA VE GÖSTERİŞTEN DE UZAK... vb. Vs gerçek bir TÜRKİYE CUMHURİYETİ SİYASİ HAREKATINI BAŞLATIN. Dil ve Din, Irk ayrımı yapmamak şartıyla.

.......

İYİ Partililere tavsiye:
Babanızın elini öpün, hayır duasını alın. Çünkü Anne, Anne değilmiş...
Veya seçimi çok iyi yapmanız dileğiyle. (Anne: Syn, Meral Akşener.
Baba: Syn, Devlet Bahçeli)
Eğer Anne yanlıştan döner ise önce Türk Adaletine  en sonra Babanın elini öpsün. Babadan Af dilesin.

Mesele Anlaşıldıysa eğer: "Hayırlı işe el atanın GAZASI MÜBAREK OLSUN".

Yol yakinken şeytanın yolundan dönün Tüm insanlar!..

Diyarbakır'daki eyleme destek olun bir ülkenin ve evlatların kurtuluşuna hayırlı bir vesile olun. Bizler sağlam olamazsak, atı alan Üsküdar'ı geçer...

Son noktalar:
A.K.P. ve C.H.P. Elbetteki hatalıdır ve onlar, diğerlerine diyorum ki;  aptal yerine koymayın insanları. Her birinizin payına düşenler ayrı ayrıdır.

ALLAH'A HAMDOLSUN.
ELHAMDÜLİLLAH!
HER ŞEYİ EN İYİ BİLEN YÜCE ALLAH.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: