ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

8 Eylül 2019 Pazar

Yine bir çadır ve ölüm

Bugün Akşam haberlerinde bir haber okuyorum. Tarım işçisi olmuş Suriye vatandaşı bir ailenin bebeği  zatüreden dolayı ölmüş. Teşhis Zatüre. Hem de küçücük bir bebek için konulan ölüm teşhisi.
Ve bu ölüm ailenin kaldığı bir evi olmuş çadırda.

Bu 2. Acıklı ve duygulu bir haberdir.
Yine tarım işçiliği yapan bir aile ve kaldıkları ev bir çadır. Öyle eski Türk çadırlarından değil. Günümüzde Çadır; fakir işçi için bez parçası bir naylon aslında. Ne çadırından bahsediyorsun gazetecinin haber sunumundan?! Çadır ile bez parçası naylon farkını bilmiyor musunuz gazeteciler?

Bu nedir biliyor musunuz?

Şöyle isyan edeyim. Yaradana değil.
EMEK VE İNSAN SÖMÜRÜSÜNE LANET OLSUN! SÖMÜRÜYE LANET OLSUN. PARANIN EGEMENLİĞİNE VE ÜSTÜNLÜĞÜNE VB. LANET OLSUN! PARANIN KÖLELİĞİNE VE KULLUĞUNA LANET OLSUN! PARANIN İLAHLAŞTIRILMASINA LANET OLSUN! AŞIK OLUNAN VE TAPILAN PARAYA LANET OLSUN! AŞKIN PARA KARŞILIĞNA LANET OLSUN! EY, PARA! SANA LANET OLSUN!

EY, PATRONLAR VE SİYAETÇİLER! ŞİMDİ MUTLU MUSUNUZ?
KINIYORUM! YAZIKLAR OLSUN SİZLERE!

ADALET VE HAKLAR, HUKUK VEBENZERİ'LERİ ÇÖP KUTUSUNA ATANLAR MEMNUN OLDUNUZ MU? CANLAR GİDİYOR VE KİMİSİ DE SAĞLIK SORUNLARI İLE BİR BAŞINA KALIYOR...

YILLARDAN BERİDİR YAZDIM VE YAZIYORUM HALEN, HİÇBİR ŞEY DEĞİŞMİYECEK Mİ? ARTIK BİR SON OLSUN. İNŞALLAH. İYİ BİR ADİL, DÜŞÜNCELİ, MERHAMETLİ, AKILLI, HOŞ GÖRÜLÜ, AHLAKLI, ÇÖZÜM İÇEREN, VB. VS. BİR TÜRKİYE CUMHURİYETİ OLMAYA. İNŞALLAH.

Not: Hatırladığım kadarıyla ilk defa Lanet okudum ve kısa bir öz anlatım ve eleştirel bakış açısı ile anlattım asıl konuyu.

ALLAH'A HAMDOLSUN.
ELHAMDÜLİLLAH!
HER ŞEYİ ÇOK İYİ BİLİR YÜCE RABBİM ALLAH.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: