ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

11 Eylül 2019 Çarşamba

Kendimi Öldürmek ...

Kendini bir insan nasıl öldürebilir?
İNTİHAR !

İşte yöntem:

* Haramdan ve Zinadan kaçmak veya sakınmak.

* Çıplaklığa hayran olmamak.
İnsanların fiziksel  özellikleri de dahil olmak üzere hayran olmamak.
Vücudunu teşhir edenlere hayran olmamak.

* Sigara, Nargile, Dijital Sigara, Zehirli vb. bağımlılık yapan madde kullanmamak. Alkollü içecek ve yiyecekten de çok uzaklaşmak. Hatta sofrasında dahil bulunmamak.

* Sadaka, Zekat ve Fitre vb. vermek.

* Emek ve İnsan Sömürüsüne son vermek. Adaleti sağlamak ve korumak, uygulamak.

* Nefse ve Şeytana kul olmamak.

* Hacca gitmek.

* Pişmanlık duymak ve Tövbe etmek.

* Adalet, Merhamet, Hak ve Hukuk vb. bunları çöpe atmamak.

* Yalana ve Harama sarılmamak.

* Öldürmemek.. Yaşatmak için uğraşı vermek.

* Tabiatı atıklarla, beton yapılarla kirletmemek.. Küçültmemek. ( ormanlar küçülür ve daraltlırsa ne mi olur? Canlılar için bir felaket ve insanlar için canlılar ile evlerini, iş yerlerini ve sokaklarını paylaşıyor olmak. Ey, insanlar buna hazır mısınız canlılarla birlikte yaşamaya?) Canlıların yaşam yeri olan ormanlarla çok iyi ilgilenmek ve korumak.

* HASTA BİR KİMSEYİ GÜLDÜRMEK.

* PARA VE MALCA ZENGİNLİĞİ İLE ÖVÜNMEMEK.

* CİMRİ OLMAMAK.

* HAKSIZLIK; BİR ÇOCUĞA DAHİL YAPMAMAK.

* İNSANLARIN ÖLÜSÜNÜ VE DİRİSİNİ TANRILAŞTIRMAMAK.

* PEYGAMBERİMİZ: YÜCE ALLAH'IN KULU ELÇİSİDİR. Asla Efendimiz değildir. PEYGAMBERE ALEMLERİN EFENDİSİ DEMEYİNİZ!

VB. VS.

En doğru gerçek bilgiler: KUR'AN DA OKUYUNUZ.

Anlaya bildiniz mi?

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Rabbim Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben harika bir insan da değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: