ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

28 Eylül 2019 Cumartesi

Katil PKK!

Türkiye'de ki sır cinayetlerin arkasında PKK olması şüphesi doğdu ben de. Katil PKK için nasılda korumacı bu H.D.P. ve SoL. O sözde  aydınlar; H.D.P. ve PKK korumacılığını üstlenen SoL ile birlikteliğinin aslında ne gibi bir çıkar ilişkisi var aralarında, sorular ile sorgulanabilmelidir.

Merhum Uğur Mumcu ve Ahmet Taner Kışlalı... vb. ve en son Hrant Dink. Bu insanlar öldürüldü.

Bu sır cinayetler nasıl işlendi, katil PKK ve DHKP-C vb. Örgütlerin cırıt attığı ülkemizin şehirlerinde? Katiller ve Siyasi kolu/kolları hiçbir şeyden haberleri yok muydu?

Sol hep Korumacı PKK ve DHKP-C için.

Fakir ailelerin evlatlarını yalanlarıyla tetikçi katil yapanlar neden korunuyor?
Katil örgütler insan hakları ile hiçbir ilgisi olmayan katil örgütler neden korunur?
Yalana ve Şeytana sığınan Katiller neden korunur?

PKK ve DHKP-C, FETÖ ... vb. ilişkisini sorgulamak gerekmez mi? Belki de Işid/Daesh ile bir bağlantı var olabilir mi?

Sır Ölümler aydınlatılmalıdır.
Sağ Siyaset; daha doğrusu ayrımcısız SİYASET HİÇ DE SANILDIĞI KADAR MASUM OLMAYA BİLİR.

Araştırmak ve sorgulamak gerçeği öğrenmek soru işaretlerini kaldırabilir. Korumacılık neye yarar, Katili mutlu etmekten başka?

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: