ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

28 Eylül 2019 Cumartesi

Kalkınmak

* Siyasetsiz bir Türkiye Cumhuriyeti olalım.

* Birilerini zengin ve mutlu etmek için çalışmayalım.

* "Halk kalkınırsa, Ülke kalkınır"...

acı ve sıkıntı olmuştur; Siyaset çözüm sunan olmamıştır.

Her türlü örgüt: yasal ve yasa dışı olmak üzere hep siyaset ile ilişkili olmuştur.

Gerçekler halı altına süpürüldüğü için göz yaşları dinmiyor.

Dini ve çeşitli söylemler, bazı kitaplar, gazeteler, bazı çeşitli dergiler vb. ile halk kandırılmakta ve sömürülmektedir.

Hayat birileri için çok çok güzeldir.

Türkiye Cumhuriyeti ve Devleti, Halk ve Tabiat ile gerçek kalkınmayı yaşamalıdır. Artık ülkemizde fakir ve mutsuz insan olmamalıdır. Koyunlar ve İnekler için mutlu mutlu otlanacak yeşil ovalar oluşturmalıyız. Tabiatı mutlu etmeli ve korumalıyız. İleriki bir zamanlarda bir kuraklık olursa doğru yöntemlerle mücadele edelim ki Tabiat acı çekmesin.

Sanayileşme kontrol altına alınmalı ve sanayii denetlenmelidir. Zehirli ve kimyasal üretimden uzak durmalıyız. Tabiatı ve insan sağlığını doğru düşünen eylemsel hareketi başlatmalıyız. Vb. Vs.

Haram ve yalan ile değil, Allah için gerçek doğruların yapılması gerekir.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: