ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

30 Ekim 2019 Çarşamba

Her Şeyi Satma!

Casus program üzerine konuşma başlıklı yazımdan yola çıkarak
Ülkemiz Türkiye Cumhuriyetinde her şey satılmasın.

Denetlenmemiş ne olduğu bilinmeyen ithal her şey dahil satılmasın. Yasa dışı da dahil satılmasın.

MAKAM İŞGAL EDEN SİYASET: ARTIK BİR ŞEYLER ÜRET VE YAP.

Her şey ithal edilmesin ve satılmasın. Her şey üretilmesin ve satılmasın.

Her elimize aldığımız ve veya yediğimiz nedir? Biliyor muyuz?

Denetlenmeyen yasalar tarafından belirlenmemiş her şey üretilmesin ve satılmasın. Her şey uluorta satılmaz. Her şey kurallara uygun satılmalı ve alıcı 20 ve üzerinden yaşça büyük ise satışa uygunsa satılabilir.

Siyasetçiler ve örgütler:  elini ve ayağını her yere uzatma; Devlet ve kurumlarda iktidarlığını kurma.
Bu dünya sana kalmaz.
Ve ne yaparsan yap sen sevilmiyeceksin. Çünkü siyaset de bir  yalan dünya... Halkın parası ile saltanat yaşayıp alkış almak kolay.

Yalana aşık olmak kolay. Ve aldanma da var.

Vs.

Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.




Hiç yorum yok: