ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

18 Şubat 2020 Salı

Gezi

Bu gün Gezi davası ile ilgili mahkeme kararı okunuyor TV haber bültenlerinde. Dava'da tutuklu sanık kalmamış. TV kanallarını geziyorum, AK Parti tepkili. Amerika Büyük Elçilik ve Avrupa öğreniyorum TV ve İnternet haberlerinden Mutlu Amerika ve Avrupa.
Peki bu ne anlama geliyor, A.B.D. ve Avrupa mutluluğu?

İlk TV haberlerinden öğrendiğimde verdiğim tepki: Masumlarmış. Keriz yine biz halk mışız. AK Parti ne den tantanasını yaptı ki?

Anlayamadığım şey: taş atanlar ve yakıp yıkanlar masum mu?

Halbuki biz halk olarak çok şeye sustuk ve sabrettik de ayrıca. Ama ne kazandık? Doğalgaz, ulaşım, kitap, kırtasiye, elektrik, İnternet, su, gıda, gazete, dergi, giyim, beyazeşya, otomobil, mobil telefon, mobilya, gayrimenkul, GSM hat, temizlik, kişisel bakım, petrol ve ürünleri vesaire. Bunlar Türkiye'de çok pahalı. Asgari Ücret ve Emekli aylıkları çok düşük. İşte kazanılan şey: Fakirlik. Yani İnsan insana sunduğu kader yine kazandı.

Acaba AK Partinin bir kurgulanmış filmi miydi Gezi davası? Bu ne biçim bir kurnazlık!

Siyasetçilerin ve AK Partinin maaşını, çeşitli masraflarını Türkiye Cumhuriyeti halkı ödüyorken hiç mi Allah'tan kork muyorsunuz ve merhamet etmiyorsunuz halka ve ülkenize?!

Neyse. "Varsın onlar bizi Keriz sansın"... "Elbet bir o gün vardır"!..

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Rabbimiz Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: