ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

5 Şubat 2020 Çarşamba

Kısmi gündem

Bu gün TV haberlerinde Ambulans Taksi gündemin içerisinde..

Bir Ambulans birisi veya birilerince satın alınmış veya kiralanmış. Ne için, Taksicilik yapılması için. Türkiye de haberler böyle. Peki yapılan ne?

Ambulansın geçis üstünlüğünden yararlanılmış kurnazlarca.

Haberciler Sağolsun! Onların değerli emeklerini göz ardı edemeyiz. Ben de bazı konularda eleştrim de olmuştur. Emeklerini elbette göz ardı edemeyiz. Allah razı olsun hepinizden. Özür dilerim her birinizden.

Konuya değinirsem:
Ambulansı Taksi yapan kişi veya kişiler ceza yerine ödül almış. Ödül: 7500 TL. ve serbestçe her yerde gezebilecek.

Yani yapılan suç suç değilmiş.
Hem suistimal edeceksin hem de başın dik gezeceksin.

Sana veya sizlere verilecek ceza nasıl olmalıydı? 1 Milyon TL. veya 1 Milyon $. ve de Hapis.
Neden?

Ambulans veya İtfaiye aracıda olsa aynıdır. Bunu o AKP'li yöneticilere ve oy verenler iyi düşünün ki anlayın.

T.C. Devleti ve Sağlık Bakanlığı ve tüm sağlık personeli, vatandaşlar. Yani her birimiz aptal yerine konulduğu gibi güvenimiz sarsılmış, sağlık personeli karalanmış, sürücüler aldatılmış ve Devlete ben senden üstünüm demiş. Falan filan.
Ülkemizi de yanlış tanıtılmış.

İşlenen suç büyüktür. Karar yanlıştır.

Bilmiyorum anlayabildiniz mi?

Diğer gündem; Kızılay.

Muhalefet ve diğerleri yanlış yerden bakmış Kızılaya.

Basının video arşivlerine bakınız. Kim var? Sayın, R.T. Erdoğan. Peki ne söylüyor? Dernek ve Vakıfların kalkındırılmasından bahsediyor. Bu Dernek ve Vakıf mevzusunu muhalefet getiriyor; yıllar öncesine gitmeniz lazım Sayın, Muhalefet ve birileri.
Neymiş, Önce Sayın, Erdoğan ve AK Parti'den , Belediyelere ve sonra Kızılay.

Siz ey muhalefet! Siz de masum değilsiniz. Sizin ne de AKP'nin tarlası değil Devletimiz ve ülkemiz Türkiye Cumhuriyeti.

Bu Kahrolası Ey, Siyaset! Ülkemizi terk et! Aşıklarınla ve Emekçilerinle birlikte terk et ülkemizi ve devletimizi.

Ne siyasetsiz olur Sendikalar ne de dernekler ve vakıflar. Zenginlerin sahip olduğu vakıflar farklı olsa bile siyasilerle ilişkiler bu eksende doğası gereği olmaktadır. Bunu fazlaca eleştri çok doğru olmayabilir. Çünkü büyük zenginler her siyasi görüşten olsun veya olmasın onları ayrı tutuyorum.

Tayyip beyimiz,  kümeleşme doğru değil  olduğunu anlaya bilecek mi?
Bu kümeleşmeler Tayyib beyimizi ve muhalefeti memnun eder ama halkı değil.

Halkı ve Tabiatı memnun etmeyi bilseydik kümeleşmeler olmayacaktı. Çok mu zor bir insanı, fareyi, otu mutlu etmek? vs.

Merhumlara ve Şehitlere Allah rahmet ve merhamet eylesin.
(Bu da Ülkemizin gündeminin bir kısmi özetini en güzel anlatan insani ve kalbi duamız.)

Yazmak istemiyorum bu sayfada ne okuyucusu ne de ziyaretçisi yok. ve internet üzerinden açtığım Garip isimli Blogger web sitem ve YouTube video Kanalım ile meşgul olmak daha güzel. Para zaten yok. ve Parayı düşünmeden yazmak, siyasete bağlı olmayan kalp ile yazmak daha güzel olduğu için de denilebilir ama yazmak güzel yine de, para olsa da olmasa da.

Kısmi bir şeyler yazdım. Kısmen kısmi.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.

Hiç yorum yok: