ÖNEMLİ ! / IMPORTANT !

Sayın Ziyaretçi, Benimle ilgili ve ilişik, ilişkili Sosyal Medya (Instagram ve Twitter) üyeliklerimi sonlandırdım. Web siteleri, resim ve video vb. sosyal medya adres, etiket, vb. herşeyi dikkate almayınız! ❤ 💜 💛 💙 💕 💚🌷🍀🌻🥀🌹🏵🌼🌱🌸🌺🌿💐 ⛵⭐⭐🌞 Dear Visitor, I have terminated my related Social Media (Instagram and Twitter) memberships. websites, images and videos etc. social media address, tag, etc. ignore everything! Mr. Murat YAZGI English: Google Translate. 1June 2021 /Istanbul, Turkey

10 Şubat 2020 Pazartesi

Yine Esad.

Elimiz kolumuz bir değil ki zalime haddini bildirelim.
Ne Esad Duracak ne de İsrail.
Biz yokuz ki!.

Yine kürsüden esip gürleyecek AKP'lilerin  bir Başkanı var.
Ya sonra?
"Evli evine köylü köyüne".

Tüm şehitlere ve Allah rahmet eylesin. Amin.

Suriye'nin Zalimi yaktı yine bizi!..

*******

AKP VE CHP SAVAŞI BİTER Mİ?
BİTSE KAHROLASI SAVAŞINIZ HİZMET ALSA HALK. ZAMLARINIZI VE ÜCRETSİZ ULAŞIM DÜZENLEMENİZİ SONLANDIRIN VE HALK ÜCRETSİZ ULAŞIM HİZMETİ ALSIN HEM DE AYRIMCISIZ.

Bilgi: Sayın AKP ve CHP bu yazımı İ.E.T.T otobüsünden İ.B.B.'nin ücretsiz Wi-fi hizmetinden yararlanmaktayım. Demek istediğim bilgilerim elinizin altında istediğiniz zaman beni hapse attırabilirsiniz.

Yüce Allah'a hamdolsun.
Elhamdülillah!
Her şeyin en doğrusunu sadece Yüce Allah daha iyi bilir.
Ben hiçbir şey bilmiyorum.
Ben bilen bir insan değilim.
Ben hiçbir kimseyim.
Ben bir hiç'im.
Ben bir hiç!
Özür dilerim.
                      

Hiç yorum yok: